niche

niche

Honnan lopta ördögi tervét a kormány? Innen:

2017. augusztus 08. - nicheblog

Az Orbán-kormány mögött nem hülyék dolgoznak, nagyon nem. Pontosan tudják, hogyan kell befolyásolni a közbeszédet, a választási rendszert, az egységnyi választópolgárt vagy éppen az ellenzéki politikusokat. Nem, nem zsenik, csak szépen, szinte kottából alkalmazzák a zsenik már létező elméleteit, vagy másolják a még létezőbb gyakorlatokat. Semmi varázslat, semmi mágia, csak ők (ellentétben ellenfeleikkel) hajlandóak voltak bemagolni pár idevonatkozó tételt, és kellően kemények és gátlástalanok ahhoz, hogy alkalmazzák is ezeket. Például betartották Noam Chomsky tízparancsolatát - nézzük, hogyan lett a 20-30 éves ördögi elmélet létező valósággá, a migránsoktól az iskolákon át a vizes vb-ig!

1. A figyelemelterelés stratégiája

AZ ELMÉLET: "Az emberek agyát és figyelmét le kell foglalni másod- és harmadrangú problémákkal. Ennek érdekében figyelmüket el kell vonni a valós és súlyos szociális gondokról, mégpedig olyan hírekkel, amelyek társadalmi jelentősége kicsi ugyan, de erős érzelmi reakciót képesek kiváltani. Akadályozzuk meg, hogy a tömegek hozzáférjenek a komoly tudáshoz, a közgazdasági, természettudományos és pszichológiai alapismeretekhez, ezek helyett dobjunk nekik gumicsontokat, amikkel elfoglalják magukat."

A GYAKORLAT: Sok korábbi bejegyzésemben utaltam már erre a jelenségre. És a magyar politikusok között is bevett szleng a gumicsont kifejezés. A lényeg, hogy az érzelmekre (főleg a biztonságérzetre) ható gumicsontot képes a propagandagépezet akkorára fújni, hogy már saját nyomorukat sem látják tőle az emberek. Igen, a migráns-kérdésre gondolok például. 

2. Hozz létre problémákat, majd kínálj rájuk megoldást!

AZ ELMÉLET: "A népnek úgy kell a politikai vezetőire tekintenie, mintha ők lennének a nemzet megmentői. Ennek érdekében, elsősorban a média segítségével hamis riasztások és nem létező fenyegetések tömkelegét kell az emberekre zúdítani. Ezek következményeként először aggódni, később szorongani kezdenek. Ha a szorongás elérte a kritikus szintet, lépjünk közbe és oldjuk meg a máskülönben nem létező, illetve általunk gerjesztett problémákat. A tömegek hálásak lesznek, és minden külső kényszer nélkül, saját meggyőződésből fogják követelni a szabadságjogaik csorbítását"

A GYAKORLAT: Hát ezért riogat, hiszterizál folyamatosan a kormány. Emiatt fújja százszorosára a menekültkérdést, emiatt tart fent folyamatosan valami ködös hadiállapotot, emiatt keres ellenséget. Paradox, hogy egy kormány nem nyugalmat akar adni a polgároknak, hanem permanens feszültséget, de látjuk, hogy ez működik. Nem hiszed? Akkor két friss hír:

- felmérések szerint Magyarországon aggódnak a leginkább az emberek a menekültprobléma miatt. Tényleg nálunk a legsúlyosabb ez a probléma? Nem a németeknél, franciáknál, olaszoknál, görögöknél? De. Csak ott a kormány nem hergeli a lakosokat a menekültek ellen, elég a valós probléma, nem kell még hergelni is.

- új, mindent figyelő rendszer kiépítését tervezi a kormány. Az intézkedést még a lojális adatvédelmi biztos is túlzásnak érzi. Lesz ebből balhé? Nem. Miért nem? A fentiek megadják a választ.

3. A fokozatosság stratégiája

AZ ELMÉLET: "A nemzetnek mindig készen kell lennie arra, hogy valami rossz következik...így az emberek hozzászoknak a rosszhoz. Sőt: még örülni is fognak annak, hogy nem a lehető legrosszabb verzió következett be"

A GYAKORLAT: Ez is paradox. De minél rosszabbul élnek a tömegek, annál könnyebb őket szemfényvesztéssel befolyásolni. Lásd: Bözsi néni örömét, amikor Orbán Viktor küldött neki 10 000 forintot. Az már más kérdés, hogy a néni amúgy mélyszegénységben él. 

4. A késleltetés stratégiája

AZ ELMÉLET: "A nemzetet meg kell győzni arról, hogy minden rossz, ami aktuálisan történik, kizárólag azért van, hogy szebb, kellemesebb jövőt biztosítsunk számára...Az emberek reménytelenül idealisták és hiszékenyek: akár évtizedeken keresztül képesek benyelni azt a mesét, miszerint a következő generációnak jobb lesz"

A GYAKORLAT: A magánnyugdíjpénztári befizetések egyszerű ellopása mögött éppen hasonló indokokat találhattunk. Most ez lehet rossznak tűnik, de igazából mi csak megvédtünk titeket, majd évek múltan hálásak lesztek (vagy nem). 

Ha megfigyeljük Orbán szokásos nagy beszédeit (évértékelő, Tusványos), akkor remekül meg lehet figyelni, hogy minden évben igyekszik iszonyú drámai retorikával érzékeltetni, hogy most jött el a nagy harc ideje, majd most váltjuk meg a világot, most kell még egyszer egy nagy erőfeszítés, és aztán...Az emberek meg évről-évre bekajálják, hát persze, mert ilyenek, ezt a Chomsky-hoz hasonló tudósok már rég tudják. 

5. Kezeld úgy a tömeget, mint egy óvodást!

AZ ELMÉLET: "Az embereket le kell szoktatni a gondolkodásról, és arról, hogy a történésekben, eseményekben ok-okozati összefüggéseket fedezzenek fel. Ennek érdekében a politikai vezetőknek egyre egyszerűbben kell megfogalmazniuk üzeneteiket. Már-már infantilis módon...a hallgatóság ily módon megszokja a felületességet, naiv lesz és hajlamos az információs beetetések elfogadására."

A GYAKORLAT: Bár az elmélet nem írja elő, hogy eleve infantilis barmok által kell kimondani az infantilis baromságokat, de a Fidesz több helyen továbbfejlesztette az elméletet, lásd: Németh Szilárd. (Amúgy ez jó taktika, egy láthatóan értelmes embertől nehezebben fogadjuk el a marhaságokat, míg Németh Szilárd teljesen autentikus idióta)

6. Az érzelmekre hass, ne az értelemre!

AZ ELMÉLET: "Minden adandó alkalommal hass az emberek érzelmeire, és ne törődj a racionális gondolkodással. Bátorítani kell mindenféle emocionális megnyilvánulást, mert az érzelmeket sokkal könnyebb manipulálni, mint a rációt. A legtöbb embernél az érzelmi húrok pengetése gyakran rövidzárlatot okoz a racionális elemzési és értékelési folyamatokban. Megnyitja a tudatalatti kapukat, amelyeken keresztül -  ha szükséges - az illető agyában elültethetőek a félelem, a szorongás, valamint a tőle idegen gondolatok és vágyak csírái."

A GYAKORLAT: Mi érné meg jobban? Egy két hét alatt 200 milliárdért lezavart vizes vb vagy egy 200 milliárdos fejlesztési projekt, amiben a leszakadó vidéken élők kapnának életmentő támogatást (vállalkozások, munkahelyek, szociális ellátórendszer fejlesztése stb)? Persze, hogy az utóbbi. De ezzel ma nem lehet kiállni, mert ki tudna versenyezni a vb eufóriával, milyen ráció lenne képes leúszni a cuki és izmos úszókat? A kormány tudja, hogy egy ilyen emocionális bomba mindennél többet ér, nincs az az ellopott pénzmennyiség, ami szemet szúrna az embereknek, akik úszólázban égnek, hogy aztán 1 év múlva azt se tudják, ki hányadik lett az aktuális világversenyen.
(Félreértés ne essék: nem az úszókat bántom, a jelenségről beszélek. Ők erről nem tehetnek. Én eddig is, vizes vb nélkül is szerettem őket, mióta az eszemet tudom.)

7. A tömegek tudatlansága a te fegyvered

AZ ELMÉLET: "Az embereket a lehető legnagyobb tudatlanságban és műveletlenségben kell tartani, mert így nem lesznek motiváltak arra, hogy magasabb eszméket kövessenek és összetettebb terveket valósítsanak meg. Butítsd le az oktatásügyet, tedd korrupttá és vidd a működésképtelenség küszöbére. Egy ilyen iskolarendszer a közvélemény későbbi manipulálásának ideális eszköze."

A GYAKORLAT: Központosított közoktatás, kinyírt CEU, forráshiányos egyetemek, és a tudás, a tanulás értékének devalválása. A világ éppen az ellenkező irányba halad, mindenki tudja, hogy a tudás, a képzett társadalom a sikeres nemzet alapja. De a kormány célja nem a nemzet sikere, hanem a saját hatalmának megtartása.

Személyes megjegyzés: én éppen most akartam egy színvonalas üzleti master képzést kezdeni. Felvettek, majd kiderült, szinte az összes oktató felmondott (nem jókedvükben). Néztem, hova lehetne átjelentkezni, vagy mit lehetne csinálni: semmit. Volt egy sikeres, jó tanszék, amolyan európai (fúúj, igaz?) színvonalon és mentalitással. Amikor felvételiztem még létezett, amikor felvettek, már nem. Van még egy olyan európai ország, ahol ez megtörténhet? Nincs, de Oroszországban simán.

 8. Légy médiamogul!

AZ ELMÉLET: "A népet el kell zárni az objektív, korrekt és teljes tájékozódás/tájékoztatás lehetőleg minden forrásától. Ennek érdekében pénzügyileg támogatni kell a média azon részét, amelyik butítja és félretájékoztatja az embereket, és gazdaságilag ellehetetleníteni azt, amelyik ennek ellenkezőjét próbálja elérni"

A GYAKORLAT: Najó...ennél a pontnál már tényleg azt gondolom, hogy a szájbarágás szájbarágása lenne, ha elkezdeném felsorolni a gyakorlati példákat. Aki Magyarországon él, és képes megérteni egy bekezdésnyi írott szöveget, annak ezt nem kell magyarázni. Ezt a pontot is szépen betanulta és megvalósította a kormány, bravó!

9. Nyájszellem és önvád

AZ ELMÉLET: "Az egyénben fel kell ébreszteni a szégyen és tehetetlenség érzetét, választandó alternatívaként pedig létre kell hozni benne az igazodási, csatlakozási kényszert. Az egyéniséget nélkülöző nyájat mindig könnyebb ellenőrizni, befolyásolni...Az önvád energiát von el, az önmarcangoló embernek nincs kedve forradalmárkodni"

A GYAKORLAT: Vajon miért veszett ki minden szolidaritás a kormány politikájából? És miért próbálják minden szinten levagdosni az egyéniséget és az ambíciókat, uniformizált szürkeséget teremteni? Az általános iskoláktól az egyetemeken át, a szociális ellátórendszerekig, és persze a kultúrában és a médiában? A létfenntartásért küzdő emberek millióinak kínálják fel a lehetőséget: állj be te is a sorba, jobb nem lesz, de rosszabb se - te úgysem vagy te többre képes, csak egy morzsa vagy, egy jelentéktelen kisember. 

10. Mindenkiről tudj mindent!

AZ ELMÉLET: "Mindent meg kell tenni az egyes emberek megismerése érdekében. Ezt elérendő belső és titkos nyilvántartásokat kell létrehozni a polgárok különféle preferenciáiról, a teljes személyiségükről. Törekedni kell arra, hogy jobban ismerjük a célszemélyeket, mint amennyire ők ismerik magukat...Megfoghatatlan, érzelmi töltetű, nagy és közös célokat kell kitűzni, amelyek alkalmasak arra, hogy lelkesítsék a tömeget."

A GYAKORLAT: A Kubatov-listák már nem elég szofisztikáltak, ezért folyamatosan nyomon követhető a kormány törekvése, hogy minél többet és minél titkosabban tudhasson meg az állampolgárokról. Hogy ezt a pontot mennyire eminensen tartja be a kormány, azt igazából mi nem is tudhatjuk. Csak feltételezni lehet, hogy nem éppen ez az a pont, amit könnyen elengedne a rezsim. 

+1 Tartsd be a 10 pontot, és keress vele pénzt!

Találékony nép vagyunk, adja magát, hogy nem elégszünk meg a fenti pontok eminens betartásával, ha ezen még esetleg pénzt is lehet keresni! A néphülyítés ma külön iparág: félhülye újságírók, médiamogulok, plakátgyárosok, kommunikációs "szakemberek", stadionépítő vállalkozók egész sora keres remekül az adóforintokból finanszírozott társadalmi kísérleten. A hatalom az adófizetők pénzéből hülyíti az adófizetőket, hogy még több hatalomhoz és még több pénzhez jusson - nagyon szép megoldás.

Megjegyzések:

- Noam Chomsky tízparancsolatának magyar nyelvű összefoglalását Tóth Tibor (tiboru) Konteó c. könyvéből idézem, tök jó nyári olvasmány amúgy. Igen, ez egy konteós könyv. 

- Érdekesség: maga Chomsky nem ismerte el, hogy valóban ő írta az ominózus 10 pontot - de akárki is írta, nagyon beletalált. 

- a leírtakban semmi meglepő nincs. Chomsky tízparancsolata azért jó, mert egyben összefoglalja ezeket a jelenségeket, amiket amúgy külön-külön is azonosítani lehet.

- a 10 pont nem csak az Orbán-kormányra jellemző, nyilván nem. A hatalom mindenhol pragmatikus, és mindenhol ismerik ezeket az alapvetéseket. Ha például az USA elmúlt 20-30 évét vizsgálnánk, ott is bőven lenne példa arra, hogy ők is használják ezeket a technikákat. Az már kérdés, hogy egészen más arányokban.

- ha létezik egy sor régi, és ezer helyen leírt elmélet, akkor miért nincs arra ellen-elmélet? Vagy ha létezik, miért nem alkalmazza senki? Hahó, ellenzéki politikusok, a kérdés nektek szól!

A bejegyzés trackback címe:

https://niche.blog.hu/api/trackback/id/tr10012726670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 06:16:24

Lejárt lemez.

Ezt a taktikát éppen a liberális hatalmaspk találták ki, ellenük írva vázolta fel ezeket a pontokat Chomsky, de ezt te is jól tudod.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 13:52:28

A jóisten áldja meg Orbán V iktort!

rasztaszív 2017.08.09. 14:00:25

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: igen,persze,azok a szörnyű liberálisok,akik miatt a szekularizáció is sújtja szegény reakciós férgecskéket.
borzasztóan átlátszó a liberálisozásotok.

zokogjatok 2017.08.09. 14:12:52

Nácik, nácik mindenütt. :D

Tudnám, hogy a libsik ilyenkor az ilyen bonyolult összeesküvéselméletek helyett miért nem nyúlnak Occam Borotvájához, és feltételezik inkább, hogy a Fidesz valós problémákra nyújt valós megoldásokat (migráció, rezsi, nemzet, adózás, stb). míg a baloldal álproblémákra álmegoldásokat (gendertéma, kerítést lebontani, multikulti, fizessenek a gazdagok).

Peetee 2017.08.09. 14:15:38

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Akkor most Orbán liberális vagy illiberális nézeteket vall és követ?

s 2017.08.09. 14:26:06

@Peetee: Ne zavard össze! Nem eszik majd füvet és nem lesz gyapjú sem. Ki a fasznak jó az?

midnightcoder2 2017.08.09. 14:34:09

@s: Ő legalább eszi, és nem szívja. Bár, ahogy elnézem a post elkövetőjét és a Bica-t, a szer nagyjából egyként hat így is, úgy is.

Attilajukkaja 2017.08.09. 14:36:19

Mindent lopnak , amit csak érnek. Miért pont "az ördögi tervvel" lenne ez másképp? :o)

1349973572759 2017.08.09. 14:38:45

Ezek a manipulatív irányelvek a demokráciára jellemzőek, de Orbán Úr katolikus elvekkel győzi meg a világot, ezért van itt gazdasági fellendülés, jólét, boztonság.

1349973572759 2017.08.09. 14:40:02

A Soros hazugság nincsen benne a listában!

1349973572759 2017.08.09. 14:41:42

@zokogjatok: Mindent le kell egyszerűsíteni a csontig. Még az alá is. LEGEGYSZERŰBBEN, hogy mi is értsük.

s 2017.08.09. 14:43:01

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Annyira buta vagy, hogy az sírni való. Nem ismered ezt az embert (Noam Chomsky), ez teljesen nyilvánvaló. Ahogyan a politikai nézeteit és munkásságát sem. Kussoltál volna inkább, de te belebégetsz abba, amihez hülye vagy.

project640 2017.08.09. 14:43:55

A szerző többször olyan szavakat használ, hogy zsenik, meg betartják, stb..... kérdek valamit a szerzőtől: a nácik is zsenik voltak, okosak? Sztálin is zseni volt, okos, ügyes? és sorolhatnám még afrikai, ázsiai, dél-amerikai diktátorokkal, stb...... elegem van abból, hogy a Fideszt, Orbánt ügyesnek mondjuk, hogy zseninek mondjuk. Ők egyszerűen csak szarháziak!!!!! Ők egyszerűen csak gonoszak!!!! ...., ha két ember versenyez egymással, és az egyik folyamatosan nem tartja be a szabályokat, akkor ő ügyes????? .... nem , hanem szarházi!!!!!
Aki manipulálja az embereket, akik gonoszsággal, félelemmel, hazugsággal 'operál', az ügyes???? ... nem, hanem aljas féreg!!!!!!!!
szóval hagyjuk már ezt a 10 pontos vackot!!!!!! .... Orbán és társai olyan messzek vannak a nagy államférfiaktól, mint 'ide Jeruzsálem'!!!!! .... szapulni az ellenzéket, az ellenséget úhy, hogy a másiknak NULLA médifelülete van reagálni, gyáva, sutyerák, sunyi dolog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! állami 10 milliárdokért Brüsszelt szapulni, miközben az EP-ben kis kutyák módjára a Fideszes EP képviselők még egyszer sem szavaztak félre a közös néppárti akarattól.... masszív aljasság!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gyáva, Szar, Aljas banda ... és nem ügyesek, nem zsenik!!!!!

s 2017.08.09. 14:46:14

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @MaxVal BircaMan HJCD .: Egy egész kibaszott nyáj. Menjetek anyátok gennyes picsájába el, bazdmeg!

1349973572759 2017.08.09. 14:46:22

Méghogy lopnak, az eszetekbe se jutott, hogy azért nem loptak a libsik, mert nem volt miből? Na ugye!

emzperx 2017.08.09. 14:46:22

Tanult, olvasott embernek sok újat nem mond ez a cikk, bár ennek ellenére időnként fontos feleleveníteni ezeket a pontokat.
Ami érdekes lehet az a fidióta birkák hisztérikus bégetése amikor szembesítik őket ezekkel. Talán az agyukat meg kellene vizsgálni mikroszkóp alatt.)

tnsnames.ora 2017.08.09. 14:52:53

Noam Chomsky egy Magyar Narancs interjúban 2014/10-n, azt mondta, hogy a 10 parancsolat / 10 manipulációs stratégia egy hoax. A dolog rendkívüli érdekessége, hogy a tisztázó-kijelentéséhez semmit nem fűzött hozzá.
magyarnarancs.hu/kulpol/az-europai-unio-egy-katasztrofa-89056

Eszerint a link szerint Sylvain Timsit 2002-es publikációja a forrás.
www.urbanlegends.hu/2014/03/chomsky-tizparancsolata-hoax/

Fue · http://www.english-hungarian.com 2017.08.09. 14:53:23

De hát miért ne lehetne valaki egyszerre gonosz, szarházi, és ugyanakkor ügyes és zseni?

Az ügyesség ebben a kontextusban többek között azt jelenti, hogy megszegi az írt és íratlan szabályokat, de megússza. Ez ugyanakkor természetesen erkölcstelen, itt nincs ellentmondás.

Ha valaki buta és gonosz, sokkal kevesebb kárt tud okozni. Az igazán nagy bajokat pont az említett okos gonoszok okozták, mint pl. Hitler vagy Sztálin.

s 2017.08.09. 14:58:38

@project640: Jól mondod, baszod!
Az első mondattól "Az Orbán-kormány mögött nem hülyék dolgoznak, nagyon nem." azt hittem, hogy felrobbanok. Ki a mérgezett fasz nem hülye itt, ember? A habony? A rogán? A kósa? A némethszilárd? Maga orbán? Ezek mind tökkelütött faszkalapok. Nem ők okosak. A nép a hülye. Bár a tüneteket a felületes szemlélő simán összekeveri. Ezért nem az a kérdés, hogy kiváltja le orbánt, hanem az, hogy ki fogja a nép hülyeségét megszüntetni. Ha most elkezdenék, az ide 25 év. Jól tippeltél, az oktatásra gondolok. Ami most egy fosba gyúrt szarkupacra emlékeztet leginkább. Lesz majd tesi, meg hazaszeretet oktatás. Avval valóban elmehetünk a kurva rohadt anyánk vérvörös retkes picsájába. Mert mások matematikát, fizikát, vegytant, elektronikát, bölcsészetet, filozófiát, és orvostudományt tanulnak. Amire egy fejlett gazdaságnak kb. szüksége lehet.
Az ostoba népet kellene leváltani, orbán utána már menne a faszba önként, mert a szar szövegére senki nem lenne vevő.

midnightcoder2 2017.08.09. 14:58:53

Amúgy a posthoz:
1. Ja. Anno volt egy népcsoport itt Európában, akiket ugyan elég látványosan fenyegettek, de ők simán semmibe vették a veszélyt, azt gondolták hogy ez csak álprobléma. Aztán jött a Kristály-éjszaka...

2. "Tényleg nálunk a legsúlyosabb ez a probléma? Nem a németeknél, franciáknál, olaszoknál, görögöknél? " Miért, a nácizmus csak a németeknél volt probléma ? Az iszlám legalább 5x akkora ideológiai bomba mint a nácizmus volt, a sok birkuci pedig bambán nézi ahogy szépen jönnek befelé a harcosok. Ha a migrik SS egyenruhába érkeznének a németekhez, akkor esetleg felrémlene egyik-másik birkában hogy ez talán mégsem jó. És eszükbe sem jutna hogy náciofóbiáról beszéljenek velük kapcsolatban.

3. Csak most egyre jobban élnek. Lásd átlagbér alakulása 2010-től napjainkig.

4. A magánnyugdíj pénztár ugye úgy jött létre, hogy a népek TB befizetésének 8%-át állam bácsi átküldte a felosztó-kirovóból a magánnyugdíjpénztárakba. Aztán, hogy legyen miből fizetni a nyugdíjakat, az így keletkezett hiányt pótolta a költségvetésből. A költségvetési hiányt pedig hitelből. A manyupoknak pedig cserébe állampapírt kellett venniük. A hülyének is megéri ez ez egész, nyilván.

5. Európában mindenhol úgy vannak kezelve. A fejlett országok közül egyedül az USA tekinti felnőttnek a polgárait.

6. Mind a kettő érzelmekre hat, gyakorlati hozzáadott értéke egyiknek sincs. Viszont valóban költhették volna azt a pénzt hasznos dologra, Pl. BKV, egészségügy, oktatás fejlesztése.

7. "én éppen most akartam egy színvonalas üzleti master képzést kezdeni"
Azok alapján amit ebben a postban összehoztál, inkább ne tedd. Pénzkidobás.

8. Kis hazánkban ahhoz, hogy médiamogul legyél, egy dolog kell: pénz. Ha pénzt teszel a dologba holnaptól simán megcsinálhatsz 20 saját megyei újságot, elindíthatod az Új Néphazugságot, csinálhatsz amit csak akarsz. Aki pedig azt állítja, hogy a hazai baloldal a gengszterváltás óta nem szedett össze annyi pénzt, amiből akár a BBC-t is elindíthatná ha úgy tartja kedve, oldalba kacagom.

9. Elég nagy gond, ha a szociális ellátórendszer vagy az oktatás nem egységes. Amúgy így sem az, de az is elég vicces amikor az egyetemre bekerült gyereket szinte olvasni kell tanítani, mert hát az oktatási intézmények között elég nagy az eltérés... Ezzel együtt az oktatás valóban nem Orbánék sikersztorija.

10. Ehhez elég figyelnie a faszbúkot. De őszintén szólva kissé kétlem hogy bárkit is érdekelne hogy mit csinál vagy gondol Átlag Gipsz Jakabka.

1349973572759 2017.08.09. 14:59:29

@Fue: Szerinte az okos emberben van együttérzés, Orbán Úr pedig következetesen azt is átugorja, nem okos és zseni mint a libsik, hanem VEZETŐ!

s 2017.08.09. 15:00:49

@emzperx: "Talán az agyukat meg kellene vizsgálni mikroszkóp alatt."
:-)
Szinkrociklotron akartál mondani, csak elbasztad.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 15:01:28

@s: orbán leghülyébb embere is 10x okosabb mint a legpengébb ballib

és a legpengébb ballibek már rég orbánnak dolgoznak

na ennyyi az ok h orbán a világtörténelem legtöbbször megválasztott demokratikus magyar führere

és jövőre is az lesz

midnightcoder2 2017.08.09. 15:03:20

@dunántúli gyerek: "orbán leghülyébb embere is 10x okosabb mint a legpengébb ballib"
Na ezzel azért annyira nem tetted magasra a mércét.

1349973572759 2017.08.09. 15:03:29

@dunántúli gyerek: Igen, ő kell nekünk, Nemzetünk nagy agya ő, vezérünk átívelően a liberális éjszaka viharán, vezet bennünket a fény felé, te is jól látod, okosak vagyunk.

Mrs.Columbo 2017.08.09. 15:03:36

@MaxVal BircaMan HJCD .: Hát igen, lúzerek. Pedig ott lett volna a komplett magánnyugdíj vagyon, meg az uniós pénzeket is amatőr módjára csapolták.

willcox 2017.08.09. 15:04:01

@zokogjatok: Nem nácik, hanem egy roppant jó hatékonysággal hatalmat építő erő, akik a zsákmányszerzésre törekednek, semmi másra. A nemzeti jelző csak maszlag.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 15:05:24

@midnightcoder2:1.' Ja. Anno volt egy népcsoport itt Európában, akiket ugyan elég látványosan fenyegettek, de ők simán semmibe vették a veszélyt, azt gondolták hogy ez csak álprobléma. Aztán jött a Kristály-éjszaka...'

Neked se hullott ki sok hajad a tudományokér

kristallnacht 1938ban volt, a zsidók 1933ban támadták meg a német érdekeket a világkereskedelmi bojkottal, de még évekig háborítatlanul müködtek a nnémetországi zsidó bótok

igaz erről mostanában nem pofáznak a ZSIDÓK

1349973572759 2017.08.09. 15:05:36

Kik vagytok ti, hogy Orbánt bírálni merészelitek? Ha? mit képzeltek magatokról, pondrók?

orgoványi erdőjáró 2017.08.09. 15:05:39

Jaj, jaj, gonoszfidesznácifasilisztákok, jaj, jaj!
Ajvékoljatok csak, nyomorult ballibbantak, vár rátok egy orbitális zakó jövőre is!
Aztán születhetnek majd megint ehhez a poszthoz hasonló, méretes baromságok.

1349973572759 2017.08.09. 15:07:38

@dunántúli gyerek: Zsidóknak nem tetszik a Jézusi elv. Ennyi.

willcox 2017.08.09. 15:08:21

@MaxVal BircaMan HJCD .: A fényfelé vezető heroikus úton, ha megfárad egy grázi klinikán kezelik, hogy újra vezethessen minket, hiszen nélküle elvesznénk.

midnightcoder2 2017.08.09. 15:08:45

@Mrs.Columbo: Azért két ciklus alatt sikerült egy ország vagyonát ellopni, plusz az apró finomságok a 3x-os áron épült autópályáktól a különféle ingatlanbulikon át a kakaóbiztos számítógépekig, az eltűnt orosz államadósság, különféle olajügyek, és millió olyan buli amiről soha nem fogsz hallani mert ők sokkal-sokkal diszkrétebben intézték ezeket. Szóval, nem fognak ők sem éhen halni ne félj.

Willkommenskultur 2017.08.09. 15:10:47

tulképp mindig csodálkoztam mér van Orbánnak 2/3-a

aztán rájövök ha olvasom a zindex-blogokat hogy a legjobb ami történhet az országgal az az Orbán 2/3

1349973572759 2017.08.09. 15:11:11

Én Orbán Viktor előtt meghajlok mint egy oltár előtt, nagysága erre késztet.
Mi, a népe, senkik vagyunk.
A libsik itt okoskodnak csak. Okosabbak, persze, de mire mennek vele? Sok ész, fujj.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 15:11:34

@Peetee:

Orbán valahol éppen halad a konzervatív liberalizmus és az újjobb populizmus között. Részben liberális még, részben nem.

1349973572759 2017.08.09. 15:12:13

Mindig utáltam a demokráciát, mert nem értettem semmit.
Most minden egyszerű. Még azt is elmondják, miről mit gondoljak.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 15:12:42

@s:

Ismerem Chomskyt. Ezért is vicces, amikor liberálisok hivatkoznak rá. Chomsky a liberalizmus határozott ellenfele ugyanis.

incognito ergo sum 2017.08.09. 15:12:44

Csomszkij egy nyelvész volt, nemde?

willcox 2017.08.09. 15:12:45

@orgoványi erdőjáró: Kik azok a ballibbantak. Ők hajtják végre az ördögi Soros maffia terveit, hogy kedves vezetőnket akadályozzák az ország felemelésében és a kisvasút továbbépítésében??

midnightcoder2 2017.08.09. 15:13:47

@dunántúli gyerek: Ja, csak nem a zsidók általában, hanem egyes zsidók. Ahogy az autópályákat sem a magyarok építették 3x-os áron általában, hanem egyes magyarok. Amit viszont ezzel mondani akartam az az, hogy azért 38 előtt is lehetett tudni hogy a németeknél nagy baj lesz, és akinek volt annyi esze hogy komolyan vette ezt az el tudott menekülni. A többség viszont úgy állhatott a dologhoz, mint a liberósok a migránskérdéshez. Aztán egyszer csak bekövetkezett az, amiről nem hitték hogy be fog. Na, ez fog történni migri ügyben is. És amikor a szegény menekültek fogják ezresével ölni a derék európaiakat akkor majd ők is elfilóznak azon, hogy a várat nem akkor kell elkezdeni védeni amikor már a falon belül az ellenség.

1349973572759 2017.08.09. 15:13:50

A kisvasutat, ha kell a kirántott beleimmel zsíroznám én.

incognito ergo sum 2017.08.09. 15:14:09

@MaxVal BircaMan HJCD .:

Birkatroll meg a jézusi elv :-) varázslatos kép.

incognito ergo sum 2017.08.09. 15:15:40

@MaxVal BircaMan HJCD .:

erre várunk.

birkamann professzor: ha kicsit felöntesz a garatra, igen szórakoztató vagy.
Te magad gúnyolod ki azt a rendszert, amelynek ajnározásáért fizetnek.

1349973572759 2017.08.09. 15:16:43

Az összes művészeteket is betilthatná Orbán végre, semmi értelmük már. Megvalósul a nagy állam, és akkor nem kell művészet sem. Mocskos festők.

s 2017.08.09. 15:17:30

@dunántúli gyerek: "orbán leghülyébb embere is 10x okosabb mint a legpengébb ballib"
És akkor rólad még nem is beszéltünk. :-)

"és a legpengébb ballibek már rég orbánnak dolgoznak "
Nem. Azok a legszarabb megalkuvó gecik. Mennek azok is a picsába, ha eljön az igazság pillanata. Az egyik kommentben olvastam és teljesen egyetértek vele: orbánt egy gazdasági összeomlás repítette a hatalomba és az is fogja onnan kirepíteni. Őneki magának köze nincs a történtekhez, lényegében fel sem fogja, hogy mi történik körülötte.

"és jövőre is az lesz "
Lehet. Nem az ő érdeme, mint korábban említettem, hanem a választók ostobaságának bizonyítéka. orbán akkor megy a gecibe, ha elfogy az eu. pénz. 2018-ban még valószínűleg nem, de utána nehéz idők jönnek rá. És már simicska is a másik csapatba igazolt, pedig ő ellenzékben is pénzelni tudta a brigádot. Szerintem lőrinc barát nem fogja tudni kihúzni a szarból. Lehet nem is kell, van nála elég della. De a calabriai fiút még ráküldhetik az aggódó üzletemberek - ha érted, hogyan gondolom.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.09. 15:17:38

A migráns kérdés az elkövetkezendő évszázad legsúlyosabb problémája.

Aki ezt nem látja az hiszékeny és ostoba.
Persze a módszer maga, mint az elterelés pl létezik.

Épp a Fideszezéssel, Orbánozással terelik el itthon az emberek problémáját Soros csicskái a muszlim honfoglalás okozta válságról az EU-ban.

Nézz és láss ! Higgy a szemednek !
A muszlim honfoglalástól nincs nagyobb probléma, és évtizedekig nem is lesz.

index.hu/kulfold/2017/07/12/menekult_migrans_olaszorszag_aradat_problema/
...
A helyzetre az osztrákok is reagáltak, a védelmi minisztérium páncélozott járműveket indított az olasz határ felé, a védelmi miniszter pedig arról beszélt, hogy az osztrák hadsereg „támogató műveleti tevékenységére” számít az olasz határon, és összesen 750 katona áll készen határvédelmi feladatokra.
...
Svájc is megerősítette a déli határát, a franciák is kutyákkal és drónokkal őrzik az olasz határt az összegyűlt migránsok ellen Ventimigliánál, az „olasz mini-Calais-nál
...
És ha ez nem lenne elég baj az olaszoknak, közben az afrikai bevándorlók kőkemény maffiát építettek maguknak, írja a Newsweek. A Fekete Fejsze nevű, nigériaiakból álló szervezetet 2016-ban felszámolták a hatóságok, de máris a helyükbe léptek a Vikingek.
Ők a Cosa Nostrával összejátszva az elkeseredett menekülteket próbálják behúzni a „családba”, illetve jó bizniszt csinálnak a menekültcsempészettel és a szexmunkáshálózat működtetésével.

1349973572759 2017.08.09. 15:18:42

@Ballib cenzúrázók réme 25: Most te vagy délután?
Én akkor melyik blogra menjek?

1349973572759 2017.08.09. 15:19:25

@MaxVal BircaMan HJCD .: Este is ráérek, nincs soha semmi dolgom.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 15:20:07

@midnightcoder2: nem, amit mondasz zsidómosdatás

nem egyes zsidók mentek neki Németországnak, Júdea és a világ zsidó fő szervezete izent hadat Hitlernek még a kancellárrá választása idején

röviden: nem létező ország hadat üzen a világ akkor 2. legerősebb országának

értjük? persze biztos nem minden zsidó értett ezzel egyet de ez zsidó belügy, Hitler helyében én is azonnal internáltam volna az összes zsidót, ez az egyetlen logikus lépés a háborús ellenséggel kapcsolatban, pont ugyanezt tette az usa a japán-amerikaiakkal

HaD 2017.08.09. 15:21:01

@MaxVal BircaMan HJCD .: ez vélhetöen irónia?:) ...annak tök jó:)

1349973572759 2017.08.09. 15:21:09

@dunántúli gyerek: te még az én véleményem szerint is roppant hülye vagy.

orgoványi erdőjáró 2017.08.09. 15:21:35

@willcox: Nézz a tükörbe, ott is van egy. Mindig derülök, amikor nagypofájú libtard értelmiség lehülyézi, mindenféle neveken nevezi Orbánt, utána meg szépen rácsücsörít a farkára.
Nem veszitek észre, hogy mennyire kontraproduktívok vagytok. Ha legalább egyszer megpróbálna az ellenzék valós problémákra valós és ésszerű megoldásokat találni, akkor lenne esély Orbán leváltására. De rohadtul nem megy az értelmes gondolkodás a baloldalon.
Persze, és megint a nép a hülye, hogy nem rájuk szavaz :-DDDD

dunántúli gyerek 2017.08.09. 15:22:22

@s: nem jön el az igazság pilllanata

a ballibeknek reszeltek

Orbán egyetlen okból bukhat, ha mi az imádói úgy gondoljuk nem bánik elég kemény kézzel a ballib hulladékkal

vagy valaki más nála meggyőzőbben ígéri hogy kiirtja a ballib férgek emlékét is a magyar közgondolkodásból

s 2017.08.09. 15:22:24

@dunántúli gyerek: Ha zsidó lennél, ez is másként lenne. Megkérjem anyádat, hogy metéljen körbe?

Attilajukkaja 2017.08.09. 15:22:34

Ez meg ki: MaxVal BircaMan HJCD ????

HaD 2017.08.09. 15:22:56

@midnightcoder2: a magánnyugdíj NEM a TB járulék 8 %- a volt kéremalásan....

1349973572759 2017.08.09. 15:23:45

Mocskos rohadék liberálisok! Ti öltétek meg a mindenkit!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.09. 15:24:07

@HaD:

Ugye milyen viccesek a balodali nickhamisítók ?

Persze ha egy jobboldali hamisítana ballib nicket, menne a sírás-rívás, ahogy szokott.

Jól Ismerjük a ballibek tetves módszereit.. :DDD

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 15:24:14

@Attilajukkaja:

Egy bérkommentelő a Soros Alapítványtól. Egész részleg működik ott a civil blogerrek elleni harc céljából.

1349973572759 2017.08.09. 15:24:32

Mocskos rohadék liberkók!
Ti öltétek meg a mindenkit!

1349973572759 2017.08.09. 15:25:14

Tetves liberálisok. Fosok hányok tőletek. Egyetemet végzettek vagytok.

s 2017.08.09. 15:26:04

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Mondtam, hogy nem ismered. Még pofázol is. Hülye vagy, mint a valagam.

project640 2017.08.09. 15:26:27

@Fue: nem vagyok nyelvész, de az ügyes szót általában pozitív értelemben használja a magyar nyelv .... pl. nem mondunk olyat, hogy ügyesen megkínozta, hogy ügyesen megölte, hogy ügyesen kiírtotta ..... az ügyes szó gonosz előjelű szó változata -tudomásom szerint- az ALJAS!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.09. 15:27:11

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Röhejes ahogy a Soros csicskák vergődnek a saját hányásukban...

Neked hány ballib klónod van ?

Büszkén mondhatom én eddig 9-et gyűjtöttem.
Örömmel tölt el, hogy a ballib bérhülyék ennyi időt pazarékolnak rám.. :)

s 2017.08.09. 15:28:21

@midnightcoder2: "A többség viszont úgy állhatott a dologhoz, mint a liberósok a migránskérdéshez."
Vagy mint a fidesz szavazók a világ fideszen kívüli részéhez. Lesz majd nagy meglepődés náluk.

1349973572759 2017.08.09. 15:28:51

Az összes iskolát azonnal be kell zárni, csak a tudást és a liberalizmust oktatják ott.

s 2017.08.09. 15:29:31

@incognito ergo sum: Ez egy bárány hologram, ne baszogassad.

1349973572759 2017.08.09. 15:31:22

Soros most aztán jól pofára esett. Azonnal kiszúrtuk a terveit mint a lufit. Mehet a pénzével és a műveltségével a picsába, mi magyarok vagyunk.

s 2017.08.09. 15:32:30

@dunántúli gyerek: "röviden: nem létező ország hadat üzen a világ akkor 2. legerősebb országának"
Aztán mi lett?

1349973572759 2017.08.09. 15:33:31

@MaxVal BircaMan HJCD .: egyet kell, hogy értsek magammal. Magyar vagyok.

Kivlov 2017.08.09. 15:34:12

Másikra mutogatás helyett alternatíva felmutatása?
Ja, hogy az évek óta nem megy??? Nincs több kérdésem...

Attilajukkaja 2017.08.09. 15:35:47

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"Egy bérkommentelő a Soros Alapítványtól."
Mi van????
"Egész részleg működik ott a civil blogerrek elleni harc céljából."
A civil bloggerek ellen?
Te skizofrén is vagy, vagy csak paranoiás?

s 2017.08.09. 15:37:13

@dunántúli gyerek: "kiirtja a ballib férgek emlékét is a magyar közgondolkodásból "

A kurva anyádat kellett volna kiirtani bazdmeg, vagy legalább a faterodat rávenni, hogy a foga közé verje a tripperes faszát, ne bele picsája kellős közepébe. Akkor talán te sem fogansz meg, te félkegyelmű baromállat.

HaD 2017.08.09. 15:38:05

ez a Chomsky zsidó...ahogy itt olvasom az acsarkodó fszkalapokat a zsidók =liberálisok...most mafasz van??? Mégis csak nemliberáliszsidó???
A szinvonalas megnyilvánulások remekül példázzák hogy azt az alapvetést a cikkíró(és lehet hogy a nagy Levin,akarom mondani Chomsky is :))kifelejtette,mely szerint az idióta lebutított népeket össze kell ugrasztani. Ehhez megvan minden adottság kis hazánkban:). Ja és aprovokációt mint eszközt sem említik pedig a sötét libsizés meg a fidess-ezés igen jól tetten érhetö az itt megjelenteknél...Te jóságos ég,de nagy a baj ha ez egy valós keresztmetszete a magyar közvéleménynek:(

1349973572759 2017.08.09. 15:41:52

Fospicsa gondolkodás. A vezért után kell menni, lehajtott fejjel. Ökrök. Igaz magyar nem emeli fel a fejét, az libsi dolog.

willcox 2017.08.09. 15:44:06

@orgoványi erdőjáró: Az írás arról szól, hogy butítja le a közbeszédet a Fidesz, hogy maximalizálja a hatalmat és ez működik is, mert az alacsony végzettségűek körében egyre népszerűbb. Szerintem nehezen tudják már Soros nevét kiejteni nevetés nélkül és én ezt nehezményezem. Lehetne normálisan is politizálni, sokkal kevesebb lopással és sokkal nagyobb érzékenységge,l ekkora felhatalmazással. Kicsit nézz rá messzebről bizarr, ami itt megy. Persze ha Te hiszel, akkor nem fog menni.

s 2017.08.09. 15:44:34

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A kurva kibaszott tripperes buzi fogatlan gennyes picsájú ribanc anyád a makákó.

1349973572759 2017.08.09. 15:45:34

Úgy beletúrnék egy liberális valagába és a kiszedett szarral megkenném a liberális Pápa kocsiját!

2017.08.09. 15:45:47

Olyan mosolyogtató, hogy rögtön idegyűlt a törzsgárda, akik bármikor felállva, tapsolva kiabálnák, hogy Éljen, Rákosi! Éljen, Rákosi!
Lássuk be, hogy a pénz nagy úr, másrészt hülyének lenni alanyi jog. Jó látni, hogy a bohócok megdolgoznak a pénzükért és mulattatják a közönséget.

midnightcoder2 2017.08.09. 15:50:30

@s: Én örülnék a legjobban, ha Orbánt le lehetne váltani valami normálisabbal. Csak jelenleg nemigen látom az alternatívát - bár én a magam részéről a Jobbikra fogok szavazni, mint a legkevésbé rosszra. A balfékek még ostobábbak és nagyobb gazemberek mint Orbánék, más pedig nemigen van. De ha tudsz jobbat mondani, rajta!

willcox 2017.08.09. 15:50:51

@s: Sajnos erről lekéstünk, de a dunántúli gyerek esetleg növeszthetne agyat, jót tenne neki.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 15:55:38

még azt lehetne hogy aki 2006ban feriékre szavazott meg 2010ben, 14ben azt ilyen szégyenkalitkába rakni a fő téren és le köpni

de ez kiváltható legyen pénzzel mert annyi főtér nincs ahány aberrált ballib tetü

szóval a kisebb ballib bünök pénzzel megválthatók legyenek

én amúgy 2018ban arra szvazok aki mélyebb megaláztatást ígér a ballib polgártársaimnak

Irbisz 2017.08.09. 16:00:36

Azert sok együgyü fidiota meg a magyarazatokkal együtt sem ertene meg mit müvel imadott kormanya.
Amelyik meg megertene es felfogna, az keresne valami jo kis öncsalo magyarazatot (kognitiv disszonancia ugyebar), hogy annak ellenere miert marad a nyajban, hogy lerohasztjak az orszagot es ellopjak nemcsak az ezermilliardokat, de a jövöt is, es ilyen eszközökkel manipulaljak, rangatjak droton.
Aki meg ennek hatasara kepes otthagyni a sötet oldalt, nos az egyszamjegyü szazaleka lenne fanatizalt, igy igazabol nem beszamithato szavazoiknak- az mas kerdes, kihez jut el ez a maskülönben jo kis gyüjtemeny, amit az atlagember altal is fogyaszthato formaban terjeszteni kellene (de az ellenzek ehhez is hülye).
Bar jobban belegondolva, a fidesz szavazoinak ketharmadanak erettsegije sincs, ugyan mifele habitusu es kavilatasu ember tudna nekik elmondani es megertetni?? Kellene egy rezsibunko v. kosalajos szintü tulok az ellenzekben, aki kellöen meg tudna szolitani az elzombisitott 2 mio embert

dunántúli gyerek 2017.08.09. 16:01:57

És visszahoznám a 2kulcsos adót polgári módon

400ezer alatt 35% szja
fölötte 0%

ne csak pofázzunk rolla, legyen ez az ország a tanult törekvő emberek csoda-országa

Bunkóné Barom Ildikó 2017.08.09. 16:03:20

@Irbisz: Nádas Péternek sincs érettségije..Na, ezt most hogy fogod kimagyarázni ? :)))

project640 2017.08.09. 16:05:24

@midnightcoder2: én pl. az LMP és Jobbik között hezitálok .... a Jobbik sokat nőt a szemembe, régen abszolút szalonképtelenek voltak nekem a cigányozó, zsidózó, antiEU-s dumájukkal .... aztán évek alatt én is nagyon megváltoztam ...., amikor Netenjahu idejön, amikor a német megszállási ehlyet felépítik, miközben Nyírőt újratemetik, és közben a hazai zsidóság kussol ...., amikor a helyi cigányság (lásd szekszárd helyközi választások) nem a cigány képviselőt támogatják, hanem alamizsnáért csapatostul szavaznak a helyzi szarházi fityeszre ...., akkor lassan már nem sajnálok senkit ebben az országban!!!!! A Fideszt pont azok támogatják a legvehemensebben , akiknek a legtöbbet kiszedett a zsebéből!!!! ... tudom ... egy nagy multinál dolgozom, ahol az operátorok jó nagyn része imádja Orbánt, közben húgyért-fingért dolgoznak ..... szoktam kérdezni tőlük, erre ők, de Orbán megvéd minket!!!!..... erre mondom, hogy már nem sajnálok senkit .... én már csak azért küzdük, hogy gyerekeim ne egy ilyen országban nőjjenek fel ... így én az LMP-re, vagy Jobbikra fogok szvaazni... még nem döntöttem el

Irbisz 2017.08.09. 16:05:54

@midnightcoder2:
forditva ülsz a lovon öreg. Most mar olyan pusztitast vegeztek es tudnak meg vegezni orbanek, hogy csak jobbak vannak naluk.
A karminimalizalas megköveteli a levaltasukat, mert ekkora kart se a jobbik, se a ballib semmilyen formacioja nem tud okozni. Es eleg szanalmas, hogy az alapjan kell dönteni ki a legkevesbe kartekony a nemzetre, a közep,- hosszutavu lehetösegekre, de ha ez a szempont, akkor se a jobbik, se az impotens ballib oldal nem tud ilyen mervü kart elkövetni.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 16:08:10

@project640: persze zt elfelejtetted hogy a minimálbér 2x annyi mint 2009ben

a nettó átlagbér meg 50%kal

dehát ez elhanyagolható apróság a demokrata értelmisség idejébe minden jobb vót!

dunántúli gyerek 2017.08.09. 16:10:02

@Irbisz: nemhogy leváltani nem fogod Orbánékat jó eséllyel simán 2/3ot kapnak megint

Orbánra 500 év múlva úgy fog emlékezni a nép mint most Mátyás királyra

s 2017.08.09. 16:13:32

@midnightcoder2: "jelenleg nemigen látom az alternatívát"
Ne foglalkozz evvel. Más sem látja. Talán még nincs is. Majd az idő kiérleli.

nts 2017.08.09. 16:13:35

Ebben az egészben talán még figyelemreméltóbb, mennyire gátlástalannak kell lenni ahhoz, hogy ezeket a pontokat megvalósítsák. Egyik kormányközeli sem hülye, csak nem zavarja, ha gyűlöletet vagy ellenségeskedést kell kelteni. Ez nem megy akárkinek, ehhez erkölcstelennek kell lenni. Ahogy látom, sokan úgy igyekeznek elaltatni a lelkiismeretüket, hogy előjönnek az olyan dumával, miszerint ilyen a politika vagy mások is ezt csinálják, meg egyáltalán mit kell olyan nagy ügyet csinálni egy kis hazugságból. (A lényeg az erkölcsi felelősség elkenése: "a lipcsik még rosszabbak" - mondják.) Ezek még mindig jobbak, mert legalább van valamennyi lelkiismeretük. Akik kitalálják és felülről levezénylik ezeket a gyűlölet kampányokat, valószínűleg minden emberi jó érzést nélkülöznek. (Nem tudom, jó szó-e a pszichopata?)

s 2017.08.09. 16:15:19

@willcox: Az már nem fog. Hülye gyárilag. Típushibás.

project640 2017.08.09. 16:15:23

@dunántúli gyerek: igen , tökéletesen igazad van, Rákosi Mátyásra....

dunántúli gyerek 2017.08.09. 16:17:27

@nts: a lippsik magyarokat ugrasztottak magyaroknak ami megbocsáthatatlan

Orbán létre hozta a világmagyar békét, a PAX HUNGARICÁT amibe a magyarországiak, htm magyarok és kitántorgott magyarok is beletartoznak, hisz tökmind1 hogy London v. Kolozsvár mindenki Orbánt isteníti mindenhol.

A lipppsik nem magyarok, Orbán kihagyja iket a buliból, de nem baj lippsiknek csak a pofája meg sajtója nagy gyáva férgek hadd sírjanak.

project640 2017.08.09. 16:18:08

@nts: egyszer megkérdezték Teller Edét, hogy nincs e lelkiismeretfurdalása attól, hogy meglakotta az első hidrigénbombát? erre ő azt válaszolta, hogy nem én, akkor más alkotja meg.....

erre én azt mondom, hogy vannak méltósággal, erkölccsel, tartással megáldott emberek ...és vannak a szarháziak, erkölcstelen, gerinctelen, semmirevaló Fidesz vezetők!!!!

morpho 2017.08.09. 16:18:56

@dunántúli gyerek: "Orbánra 500 év múlva úgy fog emlékezni a nép mint most Mátyás királyra"
Azt tudod, hogy te vagy az a kollektív tudattalan, akiről Chomsky ír? Ha valaki benne van a behülyített tömegben, az Mátyás királyokat lát.
@maxval bircaman bácsi szederőci mélyelemző:
Ez téged is érint. Név szerint vállaltan. Te is látsz Mátyás királyt, vagy te megelégszel VI Bélával a második honalapítóval?

s 2017.08.09. 16:19:10

@Irbisz: Majd a saját bőrükön megtanulják. Ha elfogy a pénz, ők maguk fogják orbánt fellógatni. Csak figyelj!

Irbisz 2017.08.09. 16:21:03

@dunántúli gyerek:
en nem fogom levaltani, es mivel hozzad hasonlo agyhalott es/vagy nihilista gyökerekböl meg van meg masfelmillio, igen gyözni fognak, semmi ketseg.
csak az 500 ev nem stimmel, mar 50 ev mulva ugy fognak rola beszelni mint a nemzet sirasojarol, tamogatoirol meg mint megvezetett es fanatizalt csöcselekröl- mar ha lesz Magyarorszag, mert a demografiai trendeket nezve mar ciganyorszag lesz. Ugyanis a fiatalok kimennek, mar most a magyar gyerekek egyhatoda külföldön születik, akik tenyleg magyarok, mig a maradek, az orszagon belül születettek jelentös resze mar cigany. Nezz meg egy korfat, a szaporodasi ratakat es szamolj. De a balkaniva rohadt egeszsegügyet, a zuhanorepülesben levö, lassan aharmadik vilagba valo minösegü oktatast, es a mar kormanyparti oldalakon is összeomlassal fenyegetö nyugdijrendszert nezzük, tenyleg maradj a führer mellett a bukasig, mindig akadtak ilyen hü seggnyalok minden gazember mellett.

s 2017.08.09. 16:23:48

@dunántúli gyerek: mussolini is így kezdte kb. Aztán egy esso kúton fejezte be fejjel lefelé felakasztva és bicskákkal cafatokra vágva.

morpho 2017.08.09. 16:23:48

Kétféle narancsbrigád kommentelget ide. Az egyik aki tényleg imádja Orbánt, de ebből viszonylag kevés van. A másik nettó propagandista narancskullancs és gazember. Egyébként túl sok egyikből sincs a blogtérben, nem veszélyesek. Ami veszélyes, az a kormányzati néphülyítés. Olyan sebek okoznak embereknek, amiket soksok év alatt lehet csak begyógyítani. A romagyilkosságok logikája ez. Szándékosan alantas, gyilkos ösztönöket generálnak emberek százezreiben. Gyalázat amit művelnek!

morpho 2017.08.09. 16:25:02

@dunántúli gyerek: Akkor mi a faszért kommenteled, amit nem olvasol?

Irbisz 2017.08.09. 16:25:19

@dunántúli gyerek:
"Orbán létre hozta a világmagyar békét, a PAX HUNGARICÁT amibe a magyarországiak, htm magyarok és kitántorgott magyarok is beletartoznak, hisz tökmind1 hogy London v. Kolozsvár mindenki Orbánt isteníti mindenhol."
o te szerencsetlen istenbarma, ezt olvasd akkor el:)
index.hu/kulfold/2017/08/09/utlevel_ugyintezes_londoni_magyarok_hataron_tuliak_london_kolozsvar/
megbekeles, azt neked, ez a szemet csak gyülölködest, ellensegeskedest szit, es ellenseget kreal- csak a cikket sem olvastad, vagy ha igen akkor ertelmezese meghaladta csekely felfogokepessegedet.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 16:26:07

@Irbisz: Orbánnak 4 gyereke van vagy 5

Orbán mindent megtesz h a fiataloknak pénzük és lakásuk legyen, nem adózzanak mint a barom és CSokot kapjanak ne devizahitelt

neked nincs gyereked és semmit se tettél érte h más magyar fiataloknak legyen

akkor milyen jogon ugatsz te Orbánról? theeeeee!

morpho 2017.08.09. 16:27:26

@dunántúli gyerek: Azt tudod, hogy Orbán tegnap átsegített egy döglött, vak kecskét a Nagykörúton? Áldassék a jóisten a drágajó miniszterelnök urat!

dunántúli gyerek 2017.08.09. 16:27:58

@Irbisz: minek olvassak zsidó cikkeket?

a lényeg a tények: határon túliak Orbánra szavaztak, határon inneniek is Orbánra szavaztak londoni magyarok is Orbánra szavaztak

tök jó lenne nektek lippppsiknek ha bárki elhinné az Index hazugságait csak hát

NYÍHAHAHAAHHAAHAHaa

s 2017.08.09. 16:28:19

@maxval bircaman bácsi szederőci mélyelemző: orbán szarát már megelégelted? Pedig fosik neked minden napra valamit, be sem kell nyúlnod érte. Csak alája állsz és belepottyan a pofádba.

morpho 2017.08.09. 16:28:35

@dunántúli gyerek: Orbán Viktor isten csókolja sokáig a kezsitlábát, vizet fakasztott a Kiskunságon a sziklából! Ezt a drága jó lelket ezer évig éltesse a jóisten!

Ma Baker 2017.08.09. 16:30:48

"Emiatt fújja százszorosára a menekültkérdést"

Nemigazán lehet százszorosára fújni az illegális migrációt (nem menekültkérdést), mivel emiatt Európa elveszítheti mindenét amije van.
Kérdés: Ha évente 1millió viharszerűen szaporodó bevándorló érkezik (akár családostól), európa elöregedő 500 milliós népességében pedig már most is jelentős a muszlim térnyerés, hány éven belül lesz Európa kalifátus?
Lehet, hogy én már nem érem meg, de a gyerekem/unokám biztos.

morpho 2017.08.09. 16:30:50

@dunántúli gyerek: A határon túli nemzettestvéreink Orbán Viktorra, a haza megmentőjére és bölcsére fognak szavazni, aki Orbán Viktor! Orbán Viktor, isten tartsa jó egészségben sokáig megóvja magyar népet a gonosz migráncshordáktól és személyesen kaszabolja le a soroshuszárokat, akik karvalyként tépik a nemzettestet.

morpho 2017.08.09. 16:32:10

@dunántúli gyerek: Orbán Viktor nemzetünk hőse, aki csak népének él, a jó isten éltesse sokáig! Orbán Viktor felemelte a fizetéseket, felemelte a nemzetet, felemelte Magyarországot! Éljen Orbán a hős, ki csak népének él!

s 2017.08.09. 16:32:40

@dunántúli gyerek: Ez jó. Minek részletezed feleslegesen. Semmit nem olvasol. Nem is tudsz olvasni. Szóljál orbánéknak hogy a fos plakátjaikon ne legyen szöveg, mert nem éri el a célközönséget. Csak rajzok legyenek, mint a hülyegyerek kifestő könyvében.

morpho 2017.08.09. 16:33:46

@dunántúli gyerek: Éljen Orbán nemzettest Viktor és az ő őszinte nemzetmentő sajtója, aki megmenti Magyarországot Sorostól! Nehogy már Soros nevessen a végén, amikor itt van nemzettesetmentő Orbán Viktor Európa egyetlen igzsága! Személyesen!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 16:34:48

@Ballib cenzúrázók réme 25:

8-10 van, az egyiket még én is kedvelem, mert legalább jól csinálja. Sajnos ő abbahagyta tevékenységét tavaly.

Pár hozzászólása:

"Bolgáriában már régen megindultak a mozgalmak, amik a különböző neműek házasságának betiltását szorgalmazta, de neokommunista-liberálkaptalista-szélsőbuddhista propaganda elkaszálta. De fogunk mi még győzni!"

"Bolgáriában 1953. szeptember 31-én mértek 53,2 fokot is (Celsius) árnyékban, ráadásul éjszaka. Aznap megdőlt az abszolút napi rekord is, mert a napi átlaghőmérséklet 31,9 C volt.Történt ugyanis, hogy a kor jobboldali pártjának egészségügyi minisztere, Doktorov 1959-ben meghirdette az amnézia ellenes kampányt. Ennek keretében az összes amnéziás gyanús embert karanténba zárták és egy acidum cerbero elencitum nevű szérummal (az összetevőit nem részletezem, de ha valakit érdekel, akkor leírom) kezelték őket 46 napon át."

"Bolgáriában pont fordítva van: a hét minden napján zárva vannak a 199 négyzetméternél kisebb üzletek, kivéve a vasárnapot, amikor is csak ezek lehetnek nyitva, de csak 8:00 és 12:30, valamint 11:55 és 18:00 között. A jogszabály azonban nyitva hagyott egy kiskaput: amennyiben a tulajdonos igazolja, hogy az alkalmazottját a minimálbér felének a kétszeresére jelenti be és 3 évre visszamenőleg igazolja, hogy minden járulékot időben és maradéktalanul megfizetett, abban az esetben hosszabbított nyitva tartás mellett vasárnap is üzemelhetnek. Szóval mindent meg lehet oldani, Orbánék igenis jó irányba mozdultak a jogszabály megalkotásakor."

"Kevesen tudják, de egy világméretű információs hálózat ötlete a egy bulgár informatikus, bizonyos Programozov nevéhez fűződik.
Még 1923-ban történt, hogy Programozov és Altemann János magyar matematikus az első számítógép megalkotásán munkálkodott, amikor Programozov ötlete – miszerint az erőforrásokat meg kellene osztani – egy gép itt, egy nyomtató ott, egy szerver háttértárolásra amott – megfogant. Alig telt el pár és 1919. augusztus 1-én bekapcsolták az első két gépet – Szófiában és Moszkvában –, amely az internet magja lett. A Nyugat meg csak hápogott, nem értette, mi folyik itt, hogyan tud a keleti blokk ilyen gyorsan és hatékonyabban kommunikálni. Nem csoda, hiszen a kezdetleges optikai kábeleken már akkor 1 056 Gigabájt adatforgalom áramolhatott."

"A Fekete-tengerben él egy nagyon ritka állat, a Bircus Bulgaricus (Birkahal), állítólag a Naposparton már többször látták, de ezek kb. annyira hiteles beszámolók, mint amiket a Loch-Nessi Szörnnyel kapcsolatban hallhatunk."

"Nekem nincs takargatnivalóm: egy szakállas, konzervatív, biszexuális nő vagyok. A bűnügyi hatóságokkal egyetlen összezördülésem, amikor nyolc éve a pride-on tyúkkal dobáltam meg a felvonulás ellen tüntetőket a Váci úton. Utána is nézhetsz az aktámnak, Virsli Karolina néven jegyzett be a rendőrség."

"Én az általános tanulmányaimat a Neszebári Legendás Korszakov iskolában végeztem, akkoriban (1959-1977) között még nem volt gond az oktatás színvonalával. Már 6 éves kortól fel lehetett venni – és én fel is vettem – különböző kiegészítő tárgyakat a hagyományos tárgyak mellé. Ilyenek voltak például:
asztrofizika
egzisztencializmus
szervilizmus
humanizmus
katasztófaturizmus
hú-de-izmos
csillagászat
nekrológia
bakterológia
Ez utóbbi talán igényel némi magyarázatot: sokan tévesen apró organizmusok vizsgálatát és kutatását feltételezik, de a szemináriumokon valójában a vasúti forgalomirányítás tematikáját jártuk körül. A fenti tárgyak alapozták meg azt, hogy szerteágazó műveltségre tegyek szert és minden témában nagyon magas szinten tudjak megnyilvánulni."

dunántúli gyerek 2017.08.09. 16:35:23

@s: télleg semmit nem olvasok, minek annyit ovasni pénz jön

mer külföldön élek 3 éve, úgyhogy orbán plakettot se látok

csak szavazni megyek haza bár a migris szavazást azt itt nyomattam konzulátuson

morpho 2017.08.09. 16:35:27

@dunántúli gyerek: Szent Orbán a bölcs és igazságos miniszterelnök, aki még sohasem hazudott megmenti Magyarországot a gazlibsibolsijudokrata férgektől, akik a Sorosterv végrehajtásán munkálkodnak! Éljen éljen éljen Orbán király! Mátyás király igaz és hű utóda! Vivát!!!

exterminador 2017.08.09. 16:36:04

@roli101: már nem lehet megkülönböztetni az elmeroggyantakat, akik komolyan nyomják a propagandát, és az őket parodizáló trollokat. Nagyon helyes, végre megvan ellenük az ellenszer!

s 2017.08.09. 16:36:35

@dunántúli gyerek: Megettél egy lovat, a kurva anyádat? Nem köllött vóna.

exterminador 2017.08.09. 16:37:31

@dunántúli gyerek: te meg egy elmebeteg náci vagy. Menj, verd ki Adolf apád arcképére.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 16:37:38

@s:

Nyugodj le, makákó, a nap végén nem kapsz a gazdádtól banánt!

morpho 2017.08.09. 16:39:04

@dunántúli gyerek: Orbán szent nagyságos viktor nemzetmentő, IMF-kipateroló, Soros-legyőőőző, nyugdíjvédő zseni, a nemzet phallosa! A zseni, az etalonnal a zsebében megteremtette az igaz keresztény, egységes és gyönyörű Magyarországot!!!

s 2017.08.09. 16:40:01

@morpho: "Orbán Viktor felemelte a fizetéseket, felemelte a nemzetet, felemelte Magyarországot!"

És felemelte hervadtan kókadozó makkját is - hogy el ne feledkezzünk róla - és mivel az anyja már nem akarja a nyelvével fényesre polírozni, hát minékünk ajánlotta fel az említett húsdarabot.

kulcsarb 2017.08.09. 16:40:57

Az, hogy "1984" mond valakinek valamit?

morpho 2017.08.09. 16:41:29

@dunántúli gyerek: Szép vagy gyönyörű vagy Magyarország! Orbán Viktor nagyon tetszel! Éljen Orbán aki felvirágoztatta a bankhiteleseket, megvette kilóra Donald Trumpot és fél kézzel legyőzte Brüsszelt!! Éljen!!!!

morpho 2017.08.09. 16:42:31

@s: Tudod milyen könnyű beállni ebbe a kórusba? Kurva könnyű.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 16:43:48

Magyarország már most is gyönyörü, az volt a szükség idején is, de most, a bőség idején kiváltképpen kedves nekem.

Honvágyam is van gyakran, fontolgatom a hazatérést.

A kultúrális élet és a turizmus virágzik, nem győzöm a külföldi ismerőseim elismerő szavait begyüjteni, milyen jó hely Magyarország. Dagad a magyar kebel, már nagyon is tudják külföldön hogy Magyarország létezik és odavannak érte!

orgoványi erdőjáró 2017.08.09. 16:46:56

@willcox: bocsi a személyeskedésért, kissé konstruktívabb leszek:
a közbeszédet már 2002-ben a maszop elkezdte lebutítani Ron Werber segítségével, amit a Fidesz átvett, hiszen látta, hogy ez működik. Visszanyalt a fagyi, nem is akárhogy. Saját módszerükkel verte meg a szocikat 2010-ben és 2014-ben is. Sajnos erre fogékony az ország szavazóinak többsége.
A hatalmat pedig a mindenkori kormányok mindig is igyekeztek maximalizálni, ez alól semelyik sem kivétel. A Fidesz ennek a technikáját is tökéletesítette.
Az alacsony műveltségűek vs.jól képzetteket nem szerencsés ilyen szempontból összevetni, mert még mindannyian emlékszünk az SZDSZ nevű politikai képződményre, a szürkeállományára oly büszke pártra, akinél - ennek ellenére - szánalmasabb és butább politikai társulatot még nem produkált a magyar rögvalóság.
Soros György pedig - némiképpen ugyan túldimenzionálva - de jelenleg az egyik legjelentősebb alakzata azoknak az erőknek, melyek a nemzetállamok felszámolására és a nagy internacionalista, multikulti katyvasz kialakítására törekszenek. Ehhez pedig roppant aljas eszközük a közel-keleti országok kormányzatának megdöntése, a társadalmuk destabilizálása, majd a menekülők Európára "uszítása".
Abban egyetértünk, hogy lehetne normálisan is politizálni, sokkal kevesebb lopással és sokkal nagyobb érzékenységgel ekkora felhatalmazással, de sajnos ez van. Én elfogadom ezt mint kisebbik rosszat a nagyobb jó érdekében.

s 2017.08.09. 16:48:28

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Te bezzeg megkaptad a rothadt narancsodat. Meg is zabáltad, annak a szesztartalmától basztál be ennyire pocsolya részegre. Bár józanul sem vagy sokkal normálisabb, tehát végül is mindegy.

morpho 2017.08.09. 16:49:51

@dunántúli gyerek: Magyarország a legjobb hely Föld nevű bolygón, de csak amióta Orbán Viktor igazgatja! Orbán Magyarországa maga a csoda. Azért kell körbekeríteni, mert az egész Világ Magyarországra akar települni. Még Soros is fontolgatja a visszatérését. Taktaharkányba nézett ki magának egy kacsalábon forgót a barlangsoron..Ami azóta már palotasor, természetesen! Hiszen nemzetünk Orbán Viktora arra járt egyszer és paloták nőttek ki a lába nyomán! Ne gondolkOzz tovább! Ilyen géniuszokra van szüksége a nemzettesetnek, mint amilyen te is vagy! Az ilyenekből termelődnek az új Orbán Viktorok, akikre igen nagy szüksége van a hazának!!!

s 2017.08.09. 16:51:04

@morpho: Nekem nem sikerült. Igaz nem is akartam igazán.

morpho 2017.08.09. 16:54:07

@orgoványi erdőjáró: Mielőtt teljesen felszámolná Soros a Nemzetállamokat, figyelmedbe ajánlanám, hogy a "Haza nem lehet ellenzékben" című gondolatot nem Ron Werber, hanem Orbán Viktor mondta 2002-ben. Az ég napi kékrefestése, a koronacipelgetés, a milleniumi zászló osztogatás mind 2002 előtt volt, az Orbán-Torgyán polgárkormány áldásos tevékenysége alatt.... Chomsky rád is gondolt.

morpho 2017.08.09. 16:55:43

@s: Ne is akard!! Isten ments. Én is csak szétnéztem benne. Leszívja az agyat.

nts 2017.08.09. 16:59:44

@project640: A fideszes vezetőket speciel mi alkottuk. Rá lehetne tetoválni a homlokukra (vagy egyéb testrészeikre), hogy made in Hungary. Ők sem így indultak! De ilyenekké váltak. '94 tájékán még emlékszem, amikor az emberek hitetlenkedő és nosztalgikus mosollyal beszéltek a 3, 60-as kenyérről. Meg is nyerték a szocik a választást... Ebből milyen következtetést szűrhettek le Viktorék. Persze őket sem kellett félteni már akkor sem, de nem csak ők képviselték/képviselik az erkölcstelenséget. A szadeszesek sem voltak jobbak. Úgyhogy ez a mai rendszer az ország társadalmának, politikai elitjének egyetlen nagy közös projektje... A következő rendszerváltást (majd egyszer valamikor) jobban kell csinálni...

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:04:15

@nts: miröll beszélsz Magyrország az egyik legjob hely a világon

a magyar szeret sírni de sehol máshol nem lakot nem beszél semmi nyelven de egyet tud a sajat orszagat szidni az nagyon megy

egy bizonyos fajta magyar ennyit tud

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:09:14

@s:

Antialkoholista vagyok.

Tegnap volt a szülétésnapom, sárgadinnyelét ittam.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:11:14

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: nekem az anti alkohol isták mindig gyanusak voltak

magam alkoholt kabitoszert szexet feher cukrot mind mertekkel elvezem

mire jó a nulla toleransz?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:12:26

@Irbisz:

A cikk vicces. Nem ment időben ügyet intézni, aztán meglepődik.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:14:08

@dunántúli gyerek:

Nem folytatok kampányt, a feleségem napi szinten sörivó. Nekem csak egyszerűen nem tetszik az alkohol, nem értem, mi a jó benne. Úgy vagyok vele, mint a pornóval: az se tetszett soha.

s 2017.08.09. 17:15:39

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Vagy neked kellene többet innod, vagy nekem. Ez így kibírhatatlan.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:15:43

@morpho:

Mi az igazság?

Aki Orbánra szavaz, azok 90 %-a nem fanatikus Orbán-hvő vagy lefizetett korrupt alak, csak szimplán nem kér egy újabb ballib országrontásból.

Mit nem lehet ezen megérteni?

orgoványi erdőjáró 2017.08.09. 17:16:08

@morpho: és az általad leírt showelemek prezentálása közben pedig jobbára helyrepofozták az ország gazdaságát amit a szocik előttük szétkúrtak. Van akinek ez számít, van akinek pedig a koronacipeléssel történő egyet nem értés. (Btw egy nemzet egységének és történelmi hagyományainak hangsúlyozása nem az ördögtől való gondolat, a liberalizmus bástyájának kikiáltott Egyesült Államokban is nagyon erősen jelen van)

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:16:35

@s:

Nekem mi ndegy ki mit csinál, hidd el. Csak az igazság és a jó a mértékem.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:17:59

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: pedig sarga dinnye remek koktel-alap. ha nem szereted az alko holt akkor noktol kell megkerdezni mit kell inni

ok se szeretik de megisszak a baileyst ilyesmiket

Bulgariat amugy en kolumbianak kepzelem itt europaban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:19:03

@Irbisz:

Mi a valóság?

Orbán a történelemkönyvekben úgy fog szerepelni mint az első vezető magyar politikus a kommunizmus bukása után, aki felismerte arendszerváltozás hazugságát és az ország nyugat által való átverését.

Az ország elméptelenedése meg csak ballib mítosz. Mo-ról a kitántorgás kifejezetten mérsékelt.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:19:59

@dunántúli gyerek:

Hogy szegény? Igen, az, az EU legszegényebb állama. A magyar életszínvonal kb. 80 %-a van.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:22:29

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: en nem beszeltem szegénységről, mondjuk elég szegény

de kolumbia se szegeny, es foleg nem rossz hely az emberek boldogok orulnek vallas fiesta meleg elveszi az eszuket

morpho 2017.08.09. 17:22:38

@orgoványi erdőjáró: Az ország gazdaságát a Bokroscsomag rakta rendbe. Orbánék 1998-ban ezt folytatták. Olyannyira, hogy a a Bokros csomag egyik legfontosabb lépése, a csúszó leértékelés egészen 2001- októberig váltazotlan maradt, aztán némi módosítással 2003-ig fennállt. de véglegesen 2008ban szünt meg.
Tanulni, Tanulni, Tanuln!!! Aztán ha már tanultál, utána írogass!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:24:23

@Irbisz:

Mi a valóság?

A Fidesz eddigi kormányzása 2010 óta alapvetően pozitív egyenlegű.

Sikeresen elért a ország több apró győzelmet is Brüsszellel szemben. Az éeltszínvonal persze nem nőtyt drasztikusan, de ez eleve képtelen cél volt, de 2012-től még enyhe növekedés is van az életszínvonalban.

Plusz a ország szellemi légköre pozitívan változott, a pluralizmus és a demokrácia felé erős nyitás zajlott, a korábbi kor liberális véleményterrorja véget ért.

Mi mást akarhatunk?

morpho 2017.08.09. 17:24:58

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @dunántúli gyerek: Már bocs, de milyen magyarok vagytok ti??? Egyikőtök sem Mária országában él, amely most Orbán Viktor vezetése alatt szárnyal a Világ felett!! Miért költöztetek el?? Miért nem jöttök vissza azonnal a Világ legjobb helyére??? Ti nem is vagytok magyarok! Hazaárulók vagytok, akik elhagyták ezt a szent országot! Isten nem bottal ver! Csak szólok!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:25:12

@dunántúli gyerek:

A bolgár ember pesszimista és semminek se örül. Hasonlítanak a magyarokra.

morpho 2017.08.09. 17:26:11

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Nem pozitív az, hanem maga a csoda! Nem is lehet a matematika nyelvén leírni azt az isteni csodát, amit szent Orbán Viktor kormányzása alatt Magyarország megkapott!!!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:26:11

@morpho:

Lakóhelyemet nem politikai alapon választom meg.

Egyébként Orbánnak BG-ban NAGYOBB a támogatottsága, mint Mo-on.

s 2017.08.09. 17:26:58

@orgoványi erdőjáró: "jobbára helyrepofozták az ország gazdaságát"
Azt a világgazdaságban bekövetkezett fordulat eredményezte. Kár volna fidesz érdemnek tekinteni, de a hívek ezt is oda számolják. Majd ha megint változik a széljárás, akkor nem tudom mi lesz a magyarázat. Biztos soros titkos aknamunkájára fogják hárítani a felelősséget, de az már mindegy is lesz.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:27:45

@morpho: orbanek levaltottak ezt csuszo felertekelesre

ennyit tudott a ballib, elinflalni a zemberek fizetesset, nyugdijjat!

ma meg csak azert nem 250 a forint mert Matolcsy nem hagyja, meg nem kesz erre az orszag

csehek koronaja az euróval és a dollárral szemben folyamatosan erőssödik, ami világosan mutatja mirőll beszél Orbán

a kelet az új nyugat!

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:28:53

@s: megyó-gyurcsány a világgazdaság legprosperálóbb időszakában is tudta 3xozni az adósságot és lenullázni a növekedést

A VÁLSÁG ELŐTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

midnightcoder2 2017.08.09. 17:32:25

@morpho: Ja. Aztán 2000 után a szocik elkezdték a több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak című szociális demagógiát, amiből a jóléti rendszerváltás programja lett. Ezzel sajnos nyertek is, és sikerült is ráállítaniuk az országot arra pályára ami a mai helyzetet is meghatározza. 2002-ben a GDP arányos államadósság még 55% körül volt (2001-ben volt a mélypont), ezt 2006-ra már sikerült felvinni 65% környékére, míg 2010-ben sikerült meghaladni a 80%-ot. 2016-ban olyan 75% körülire ment ez le, de ehhez azért trükkök százai kellettek Orbánéknak (manyup, valutatartalék).

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:33:54

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: ezt nem örömmel hallom

azt hittem a bolgarok is fiestaznak egész evben ott a tropusokon

mire jo a buslakodas

s 2017.08.09. 17:34:44

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Plusz a ország szellemi légköre pozitívan változott, a pluralizmus és a demokrácia felé erős nyitás zajlott"

Meleg van. Hiába, ilyenkor romlik az emberek ítélőképessége - ami már normál hőmérsékleten is csapnivaló. Valami hideget nem kérnél? Ásványvizet citromkarikával és jégkockával. Jót tenne pedig.

s 2017.08.09. 17:36:17

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Orbánnak BG-ban NAGYOBB a támogatottsága, mint Mo-on. "

Akkor mi a kurva anyja retkes picsájáért nem megy oda?

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:36:21

@midnightcoder2: csak ted hozá hogy 2006ban az EU atlag allamadossag sokkal kevesebb volt mint a magyar

most meg sokal tobb 90% folot van az atlag

meg asse kutya h a magyar alllamadossag foleg magyaroktol van kolcsonozve MOSTAN

s 2017.08.09. 17:41:00

@dunántúli gyerek: "ma meg csak azert nem 250 a forint mert Matolcsy nem hagyja, meg nem kesz erre az orszag"

Te annyira hülye vagy bazdmeg, mint egy talicska csomó mentes ló fos. Azért tartják magasan, hogy a matolcsy gyerek ebből pénzelje a kamu mnb alapítványait. A piaci ár már régen ez alatt volna, de ezek a faszszopók folyamatosan lebasszák az árfolyamot, hogy nyerjenek a korábban olcsóbban beszerzett devizán. Kibaszva az ország egy jelentős részével.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.09. 17:44:44

@s:

Miért menne? Mo-on a szerepe erősen hasznos.

Kádár óta először van az országnak európai hírű politikusa, ráadásul míg Kádár megítélése vegyes volt, Orbáné kiemelkedően pozitív, csak a liberális vannak ellene.

midnightcoder2 2017.08.09. 17:45:28

@Irbisz: Nem tudom, szerintem idáig a legtöbb kárt az országnak a balfékek okozták. Először a privatizáció nevű ámokfutás kapcsán. 1986-ban még szinte minden nagyobb érték állami tulajdon volt: a polgárnak megvolt a lakása, autója, esetleg a módosabbaknak egy-egy butikja vagy lángossütője a Balatonnál, de ennyi. Aztán jött a spontán privatizáció, majd a privatizáció, és két és fél ciklus alatt az állami vagyon lényegében elpárolgott: az aránya alá ment a nyugat-európai átlagnak. Mindezt úgy, hogy közben az életszínvonal zuhant, az államadósság nőtt, és számottevő hazai ipar sem jött létre. Na, innen szép győzni!

Közben elpárolgott a szovjet államadósság, voltak olajügyek, stb. Mindezt abban az időben, amikor utoljára lehetett volna még számottevően fejlődni: akkor kezdett Kína a világ műhelyévé válni, de a lapok még nem voltak teljesen leosztva.

A szocik másik megmozdulását, a jóléti rendszerváltás programját már méltattam az előző hsz-ben.
Ha a kettőt egymás mellé tesszük akkor azért kijön belőle, hogy Orbánéknak sokat kell még dolgozniuk hogy beérjék kártékonyságban a szocikat. Tény, hogy szorgalmasan dolgoznak rajta, de azért a szociknak hatalmas előnyük van ezen a téren. És lehet azzal jönni, hogy de ott van még X és Y baloldali kispárt, csak hát az a gond, hogy ők nemigen tudnak labdába rúgni a szocik nélkül. Aki a baloldalra szavaz, az a szocikra szavaz.

s 2017.08.09. 17:46:08

@dunántúli gyerek: Okés, főnök. De mit tud orbán? Lenyúlt egy rohadalom mennyiségű pénzt és nyom nélkül eltüntette (GDP 10%-a), miközben az államadósság kurvára nem csökkent. A világgazdasági konjunktúra idején sereghajtók vagyunk, eu. pénz nélkül lófasz van itt, nem GDP növekedés. Ha rosszabbul alakul a világpiaci helyzet, még kötélre és sámlira sem marad pénzünk, amit kirúghatnánk ez alól a faszökör alól, miután fellógattuk.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:48:07

@s: Matolcsy oriasi sztár nagy szerencse hogy Orbannnal sztár-párban vannak, ő az egyik legfontosabb motorja a magyar csodanak.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:48:56

@s: Orban a legszuperebb közep europai gazdságot hozza össze fele. Mar majdnem kesz.

s 2017.08.09. 17:55:22

@dunántúli gyerek: Annyira hülye vagy, baszod, hogy egymagad elviszed a show-t a hátadon. Ha te bemennél a tv-be, akkor vissza kellene hívni a kósát és a németszilárdot, mert csak rontanák a teljesítményed. Nem tudom mennyit fizetnek neked, de akármennyi legyen is, menjél be bátran és kérjél fizetésemelést.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 17:57:16

szerintem meg ugy 8 ev kel es magyarorszag nagyon gazdg lesz

gazdgab mint olasz es spanyolorszag, lenyeg h addigis ugyanazon az uton kell haladni amin eddig is

ha az elmult 28evbol mindben orban lett volna a ME akkor negativ lenne az allamadossag és Magyarorrszag lenne az egyik leggazdgabb a vilagon

s 2017.08.09. 17:58:09

@dunántúli gyerek: Erre már nem kapok vény nélkül kapható cuccot egyik patikában sem. Kell felíratnom valami erősebbet.

s 2017.08.09. 18:01:15

@dunántúli gyerek: "gazdgab mint olasz es spanyolorszag"

Te, ezek vannak a legjobban legatyásodva. Már úgy értem, hogy a görögök után. Nem tetted magasra a lécet.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 18:04:24

@s: csak fokozatossan

nem leszunk egybol svajc, az adossag nem tunt el a ballibek bukasaval, a ballibeket se lehet kivegezni, pedig az sokat gyorsitna a felzarkozason

igaz csak 8milió belmagyar maradna de potolhatok lennenek nemzeti külföldi magyarokkal

hosszu tavon jo lenne a zorszag nak

s 2017.08.09. 18:09:59

@dunántúli gyerek: Elmész te buzi kurva rohadt anyád tripperes picsájába, bazdmeg! Miről hangolsz itt, te szerencsétlen faszállat? A neked nem tetsző véleményt hangoztatókat akarod kinyírni? Megkereslek, te féreg és addig verem a kibaszott hülye fejedet egy ládabontóval, ameddig mozogsz. A kurva rohadt anyádat, te barom. Vegyél vissza azt ajánlom, mert én foglak kinyírni személyesen.

morpho 2017.08.09. 18:11:33

@midnightcoder2: A 100 napos progranokat Orbánék is megszavazták. Miért?

dunántúli gyerek 2017.08.09. 18:14:27

@s: nanana. A ballibeket rettentő könnyü felismerni a viselkedesukrol.

vigyazz ez veszelyes lehet most hogy a sörvúdi eröben bujkalnak a ballib osszeeskuvok

s 2017.08.09. 18:16:14

@dunántúli gyerek: Megbaszom a lányodat és a kishúgodat is. Megbaszom a szomszédod lányát is. Mindenkit megbaszok.

morpho 2017.08.09. 18:16:49

@dunántúli gyerek: Viszont a narncskullancsokat már a nicknevükről megismerni. Az elmeroggyant kommentelőket, mint amilyen te is vagy, meg a logikájuk buktatja le. Viszont engem szórakoztatsz :))

Attilajukkaja 2017.08.09. 18:16:54

Jó lett volna, ha Noam Chomsky ezeknek a trükköknek az ellenszerét is megfogalmazta volna. :o)

morpho 2017.08.09. 18:18:11

@s: Na látod! Így mindjárt más :)

dunántúli gyerek 2017.08.09. 18:18:30

@morpho: ennekem nincs okom szegyenkezni, mindig is magyar voltam, tehat orbanra szavaztam

ugyhogy nem kell a sörvudi erdőben bujkalnom a magyarellenes összeesküvökkel

ők nem tudom mit varnak az elettol

morpho 2017.08.09. 18:20:05

@dunántúli gyerek: Ezért nem értem, hogy miért bújkálsz velük mégis, pedig tényleg nem lenne muszáj!

dunántúli gyerek 2017.08.09. 18:22:46

'Úgynevezett ILE kartonja volt Hammou B.-nek, a párizsi terroristának. Hammou B. lesben állt Párizs egyik drága elővárosában, megvárta, amíg a terrorellenen katonák megjelennek az utcában és közéjük hajtott az autójával. '

szégyentelen migránsok!

dunántúli gyerek 2017.08.09. 18:24:36

persze nehez eldöntenem h az összes francia dögöljön meg v. az arab teroristak elobb

a franciak is megerdemik

morpho 2017.08.09. 18:27:38

@dunántúli gyerek: Azt láttad, hogy felrobbantották az Alderaant? Mindenki kipusztult! Most mi lesz?

dunántúli gyerek 2017.08.09. 18:35:24

@morpho: eloszor deportalni kell az osszes arab mohamedan szinesboru ferfit allampolgrsagra tekintet nelkul egesz europabol egy borton-szigetre

utana vissza lehet engedni aki bizonyitja huseget europa melet, vagyis megol egy arabot es megtanulja az osszes EU hivatalos nyelvet felsofokon

a kiskoru es noi csaladtagjaikat el kell adni rabszolganak tobbre ugyse vinnek. bar az emberseg megkivanja h a deportlas nekik is fellegyen ajanlva mint opcio.

morpho 2017.08.09. 18:42:16

@dunántúli gyerek: Nem vagy te náci, ne csinálj úgy! Szórakoztatóan hülye vagy, de náci az nem.

midnightcoder2 2017.08.09. 18:44:09

@morpho: "A 100 napos progranokat Orbánék is megszavazták. Miért?"
Mert a költségvetés mindig az aktuális kormány felelőssége. Nem az ellenzék dolga visszafogni a kormány kezét, a költségvetés mindig az aktuális kormány dolga, ahogy az eredményeket is ők söprik be. Én legalábbis nem hallottam szocit úgy nyilatkozni anno, hogy megcsináltuk a FIDESZ-szel együtt a közszolgák béremelését. Akkor viszont a következményeket is úgy illik, hogy ők viseljék. Amúgy megakadályozni amúgy sem tudták volna az ellenzékiek, max. szereztek volna egy rossz pontot a közvélemény előtt - a szocik a mai napig hivatkoznának rá a bukta ellenére is.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2017.08.09. 18:48:41

@morpho: Jáj, mán nem gyön a muszlim massza az országba. Szemét Zorbány..:(

dunántúli gyerek 2017.08.09. 18:49:46

@midnightcoder2: orbanek celja nem kevesebb mint europa legjob allamanak megepitese

mit montak a balházyak a bankokrol, telefonrol? Hogy bankado miat elmennek lerohadnak nem lesz jaj.

mi lett? Magyarorszagon kiepult Europa legjob mobil internet halozata nyugatik csak kamillaznak ilyet meg nem latak

4 óras banki atutalast bevezette commendatore ORBAN, azonnalit most csinajja eppen. Nyugaton csak almodozhatnak a zsellerek ilyen fícsörökröl.

igy epül ki a modern infrastruktura, mint anno hitlernel csak lesett a konkurencia

Attilajukkaja 2017.08.09. 19:10:04

@dunántúli gyerek:
"nehez eldöntenem h az összes francia dögöljön meg v. az arab teroristak elobb
a franciak is megerdemik"
Szerintem dögöljön meg az összes, meg a magyarok is. De előbb a magyarok.

Bunkóné Barom Ildikó 2017.08.09. 19:15:01

@Attilajukkaja: Legalább őszinte vagy..De végül is nem sokra mentetek a hazudozással, ami az elmúlt 7 évet illeti. Ideje mással próbálkozni.

Attilajukkaja 2017.08.09. 19:20:31

@csentecsa..:
"nem sokra mentetek a hazudozással, ami az elmúlt 7 évet illeti."
Ki nem hazudott az elmúlt 27 évben? He? Orbánék sem tudnak mást. Ez lesz a vesztük. Ideje lenne mással próbálkozni.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 19:22:32

@Attilajukkaja: orban megkezdte a legjob magyarorszzag felepiteset

8 evet megszavazok meg neki h be is fejezze

Svegacomp 2017.08.09. 19:22:40

@dunántúli gyerek: mit beszélsz te szerencsétlen. Magyarhonban 3 mobil társaság van, egyeztetve szopatják a népet. Itt Angliában 11 nagyobb és számtalan kisebb szolgáltató van, ha valamelyik átver vagy árat emel, azonnal megyek át a másikhoz. Az összes banki szolgáltatás INGYENES itt, érted? Kb. 10 áram-gáz szolgáltató van, az árak a mélyponton.
"4 óras banki atutalast bevezette commendatore ORBAN, azonnalit most csinajja eppen. Nyugaton csak almodozhatnak a zsellerek ilyen fícsörökröl."
Ez már a szánalom kategória. Gratulálok.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 19:28:09

@Svegacomp: az összes bank ingyenes mindenhol, mo-n is

csak mo-n 4 óra egy utalás nem úgy mint Angliaban. Es gyors a mobilnet nem ugy ...

....mint angliaban.

Különben se kerdeztem, milyen angliaban, akkor meg hogy jon ez ide?

morpho 2017.08.09. 19:33:16

@midnightcoder2: Magyarázod a bizit. Elég gyengén amúgy. Mondjuk ezt nem is lehet. Tudod azt szokták Orbánék mondani, hogy a végrehajtó hatalom, meg a törvényhozás két külön hatalmi ág.

Barát Csaba (törölt) 2017.08.09. 19:33:23

Na ez az egész kizárólag akkor hatékony, ha a fogyatékos szarok sokkal többen vannak.

morpho 2017.08.09. 19:51:02

@dunántúli gyerek: Ne hazudozzál már! Itt nem vicces. Magyarországon minden banki művelet után tranzakciós adót kell fizetni.

morpho 2017.08.09. 19:51:53

@maxval bircaman Az antiliberalizmus nem értelmezhető kifejezés, nem is jelent semmit. Hülye vagy baszod!

Gabor Jeges 2017.08.09. 20:46:21

@dunántúli gyerek:
Tudtad, hogy a CSOK felverte a házak árát, és bár azok számára, akik felvehetik a 10+10 milliót, kevésbé járnak rosszul, de aki nem képes felvenni, azok lassan képtelenek megfizetni. Azt is tudtad, hogy a rezsicsökkentés a gazdagabbakat pazarlásra ösztönzi? Míg a szegényebbek továbbra is spórolnak, hiszen a 10% alig befolyásolja a költségeket (van, aki 2013 óta mindösszesen 20ezer forintot spórolt a gázon), addig egy Szíjártó-féle nyugodtan túlfűti a medencéjét, és ezzel több tízezret spórol havonta, többet, mint amennyit sokan évek alatt. Tudtad, hogy a sertés áfájának csökkentése csak az éppen sertéstenyésztésbe fogott Mészáros Lőrincnek kedvezett, viszont a disznó kiskereskedelmi ára az áfacsökkentést követően pár héten belül elérte, majd meghaladta a magasabb áfás árat és mostanra több helyen már a duplája az facsökkentés előttinek? Tudtad, hogy bár csak 15% az SZJA, de magyar munkáltatók Európa legmagasabb illetékeit fizetik, és ha az EU legmagasabb ÁFÁ-ját is hozzászámoljuk, a magyar munkabért terhelik a legmagasabb költségek egész Európában?
Nincs kedvem többet írni, pedig a legtöbb "jóléti" intézkedés fordítva sült el vagy haverok zsebét gazdagította. Nézz utána, ne csak azt hörögd, amit elhitetnek veled.

zokogjatok 2017.08.09. 21:02:25

@Gabor Jeges: "Azt is tudtad, hogy a rezsicsökkentés a gazdagabbakat pazarlásra ösztönzi? Míg a szegényebbek továbbra is spórolnak, hiszen a 10% alig befolyásolja a költségeket "

Akkor szerintem te támogasd a rezsiemelést. A szegényeknek szinte nem is számít, hiszen a kis költség arányosan kevésbé emelkedik, a gazdagokat viszont spórolásra ösztönzi, és még az adóbevételnek is jót tesz.

Hajrá, indulj ezzel 2018-ban, tuti megnyered.

zokogjatok 2017.08.09. 21:03:55

@Gabor Jeges: "Tudtad, hogy a CSOK felverte a házak árát, és bár azok számára, akik felvehetik a 10+10 milliót, kevésbé járnak rosszul, de aki nem képes felvenni, azok lassan képtelenek megfizetni. "

No hát erre is van megoldás. Akik szülnek 3 gyereket, azoktól el kell venni 10 millió forintot, ha újépítésű házat vesznek. Így a házak ára lejjebb megy, hiszen kevesebb lesz rá a fizetőképes kereslet, és az említett családokon kívül mindenki jól jár.

Ezt is feltétlen vedd bele a programodba.

zokogjatok 2017.08.09. 21:06:07

@Gabor Jeges: "viszont a disznó kiskereskedelmi ára az áfacsökkentést követően pár héten belül elérte, majd meghaladta a magasabb áfás árat és mostanra több helyen már a duplája az facsökkentés előttinek? "

Erre is van megoldás, egyszerűen fel kell emelni a sertéshús áfáját mondjuk 200%-ra, és akkor attól nyiván majd árcsökkenés lesz. Már úgy értem ez is van olyan logikus, mint azt leírni, hogy jaj ha csökken a disznóáfa, akkor emelkedik az ár. Akkor ez nyilván fordítva is igaz.

dunántúli gyerek 2017.08.09. 21:10:44

@morpho: külföldön is, csak ott nem úgy híjják

dunántúli gyerek 2017.08.09. 21:15:32

@Gabor Jeges: vidéken nem verte fel a csok csak budapesten? vagy hazudsz.

de erre is van ballib megoldás, mindenkitől el kell venni 10 misit azt majd lemennek a zárak. Idióta!

a gazdagabbaknak pazarolni KELL, az a dolguk! attól megy a gazdaság!

mafaszomról beszélsz te idióta

1ghost 2017.08.09. 21:40:18

@dunántúli gyerek:

Te szarházi orbénista bérhazudozó! Már megint nickek tucatjain rohadtál itt neten egész nap, de egy kibaszott igaz mondat nem hagyta el a szádat.
Nem baj, rövidesen kattan a bilincs, s a celládban rohadsz a többi fideszbűnözővel együtt.

1ghost 2017.08.09. 21:43:10

@zokogjatok: Összeszámoltam a nickjeidet te orbáncsicska, és baromi jó hírem van! Ezen vagy a leghülyébb, legyőzted a többi saját magadat. Grat!
Tehát a gazdád seggébe okvetlenül ezen a nicken bújj vissza, rendben?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.10. 05:55:10

@morpho:

Az anti egy latin szó, azt jelenti "ellenes", mpst már érted?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.10. 05:58:41

@Gabor Jeges:

Viccesek ezek az érvek.

Ha az állam nem segít, miért nem segít?

Ha az állam segít x területen, miért éppen azon segít, miért nem inkább y területen?

Ha az állam segít egy fontos területen, miért nem segít az ország minden lakosának?

Nevetséges.

A CSOK hatalmas pozitívum, ezért is gágognak ellene a liberálisok, akik képtelenek kiheverni, hogy a liberális propaganda ellenére egyetlen magyar se akar bérlakásban szenvedni, hanem szeretne saját lakást. Ez az egész probléma mögötti valódi ok.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.10. 06:00:59

@Gabor Jeges:

Ugyanez igaz a rezsicsökkentésre is. Helyes, pozitív lépés. A ballibek azért fújnak ellene, mert az ő fő érdekük a nagytőke extraprofitjának növelése, nem a kisemberek megélhetése.

anyo05 2017.08.10. 06:53:35

Az ellenzékiek már magyarázkodnak:))))))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.10. 08:39:24

index.hu/gazdasag/2017/08/10/elbukta_magyarorszag_az_elszamolasi_vitat_megugorhat_az_allamadossag/

"Az Eurostatnak adtak igazat, az Eximbankot az államháztartáson belülre kellene sorolni."

Az majdnem 2 százalékkal magasabb GDP arányosságot jelent.
Hiába, az a statisztikát hiszem el, amit én hamisítok!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.10. 08:42:14

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Jaj, birca megint nyomod a posztkomcsi propagandát. A Fidesz 2011-ben tovább emelte a gázárat. A csökkenés az általános világpiaci energia ár csökkenés miatt volt, csak nektek beadták rezsicsökkenésnek. Ti meg beszopjátok.
Nem zavar hogy 2010-ben 400 felett volt a benzin, most meg 340-350 körül? Szerinted nincs összefüggés? Esetleg Lenin intézte el a mauzóleumból?

midnightcoder2 2017.08.10. 09:21:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Na ja. Ezzel az okos döntéssel aztán - amit amúgy 25/24 arányban szavaztak meg - jól beszopatnak egy rakás más országot, sőt az egész euroövezetet is.

midnightcoder2 2017.08.10. 09:23:55

@Gabor Jeges: A lakások árát nem a CSOK hanem az Airbnb verte fel.

thoms 2017.08.10. 09:39:34

10/10,nagyon jó cikk,gratulálok! Csak így tovább!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.10. 09:41:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ne vedd be ezeket a világpiaci trükköket, nincs piaci ár, azt spekulánsok állítják be.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.10. 10:31:37

@midnightcoder2: Ja. Azzal hogy ami az államadósság definíciója, hogy minden állami cég adóssága beleszámítandó az államadósságban?

"Az államadósság egy adott országban a helyi (önkormányzati), a szövetségi és a központi kormány adósságainak (tartozásainak) konszolidált összege. Fogalmába beletartozik az állami kezesség- és garanciavállalás miatt keletkezett hiteltartozás, az elkülönült pénzalapok és az állami beruházásokat kezelő intézmények hitelei, valamint az állami vállalatoktól átvállalt hiteltartozás is. Névleges törlesztés, ha az állam az adósság törlesztésére újabb hitelt vesz fel. Hitelfelvétel történhet a kormányzat különböző szintjein (központi, szövetségi és helyi szervek adósságai)."

Attilajukkaja 2017.08.10. 10:35:54

@anyo05:
"Az ellenzékiek már magyarázkodnak:))))))))"
Orbánék már évek óta csak ezt teszik.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.10. 10:51:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A kiegés egy liberális betegség. Rám nem jellemző. Sose unatkozom, s mindig van célom. Ígynem tudok kiégni.

Svegacomp 2017.08.11. 06:37:57

@dunántúli gyerek: az összes bank ingyenes mindenhol, mo-n is
Te már kezelni való vagy. Az rendben hogy imádod a gazdádat, s ezért gondolom jár némi pénz is, de ezzel a hozzászólásoddal bebizonyítottad, hogy nem vagy komplett. S a fidesznek pont ilyenekre van szüksége. Nem zavarják tények, érvek, CSAK A FIDESZ!!! Szevasz. Ja és Angliát azért hoztam fel, hogy nyíljon ki a a szemed. Te tényleg elhiszed, hogy Magyarországon (Viktor óta) minden fasza, az a legremekebb hely a világon? Akkor miért menekül a lakosság azon része, aki megteheti? Az ilyenek miatt, mint te. A régen szeretett kis szép hazám mára fideszes igazi seggfejek országa lett helyi kiskirályokkal, állami szintű hazudozással, népbutítással. Ebből sokan nem kérünk. De ti élvezzétek.

Péter Serény 2017.08.11. 11:07:42

Ez az első, számomra örömteli, eset, hogy egy blog szerzője úgy hivatkozik a nem létező Chomsky 10 parancsolatra, hogy a szövgee utáni megjegyzésekben megírja, hogy maga Chomsky cáfolja, hogy ő írta volna. Mégpedig valóban cáfolja: magyar nyelven is, a Magyar Narancs közölt vele pár éve nagy telefon-interjút, és annak utolsó-kérdés-válasza éppen az ominózus 10 parancsolat volt. Ha jól emlékszem, az interjú szerzője még az angol szót is odaírta zárójelben: "hoax"/szemfényvesztés/. De annyiszor mondjuk, nem az a fontos, hogy ki mondja, hanem az, hogy mit mond. Hát akkor: szabad önállóan gondolkodni és fogalmazni. Nem kell minden mondatunkhoz valaki tekintélyt állítani. sp

Tomanovics Gergely · http://tomanovicsgergely.blog.hu 2017.08.12. 00:15:34

"- ha létezik egy sor régi, és ezer helyen leírt elmélet, akkor miért nincs arra ellen-elmélet? Vagy ha létezik, miért nem alkalmazza senki? Hahó, ellenzéki politikusok, a kérdés nektek szól!"

www.facebook.com/racionalistapart/videos/1701188583509390/

Tibor Rajna 2020.04.30. 18:00:16

Ezek nem Chomsky pontjai, ő maximum rávilágított ezekre a jelenségekre.
Chomsky és Soros az ellen oldalon állnak, a világos oldalon, a demokrácia oldalán, ha tetszik, akkor a hagyományos liberalizmus oldalán.
A sötét erő munkálkodásának eredményét naponta láthatjuk, és jobban láthatnánk, ha nem lenne az ő kezükben szinte valamennyi médium. Soros éppen azt akarja, hogy az emberek hozzáférjenek valamennyi információhoz és azok birtokában, ne pedig propagandán élve hozzák meg döntéseiket. Ezért gyűlölik Sorost Izraelben, Magyarországon és az Egyesült Államokban azok, akik Chomsky szerint a reakciós internacionálé tagjai.

www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiohaK1wJDpAhUNy6YKHXF0AxEQFjAAegQIARAB&url=https%3A%2F%2Fhvg.hu%2F360%2F20200427_Noam_Chomsky&usg=AOvVaw1bS_jK0VDXcAiaOzQzRfix
süti beállítások módosítása